Ford Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDCi DPF MT (130 KM) vs Ford Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 AT (145 KM)

Ford Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDCi DPF MT (130 KM)

Ford Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 AT (145 KM)

 Ford Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDCi DPF MT (130 KM)Ford Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 AT (145 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord MondeoFord Mondeo
GeneracjaFord Mondeo 3 generacji [FL]Ford Mondeo 3 generacji [FL]
Silnik2.0 TDCi DPF MT (130 KM)2.0 AT (145 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanKombi
Liczba miejsc55
Długość4731 mm4804 mm
Szerokość1812 mm1812 mm
Wysokość1429 mm1481 mm
Rozstaw osi2754 mm2754 mm
Rozstaw kół przednich1522 mm1522 mm
Rozstaw kół tylnych1537 mm1537 mm
Masa własna1493 kg1467 kg
Prześwit170 mm175 mm
Masa całkowita2030 kg2060 kgFord Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDCi DPF MT (130 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika500 l540 lFord Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 AT (145 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika500 l1700 lFord Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 AT (145 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Dopuszczalna masa z przyczepą3830 kg3860 kg
Silnik
Typ silnikaDieselbenzyna
Pojemność silnika1998 cm31999 cm3Silnik w Ford Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 AT (145 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika130 KM145 KMSilnik w Ford Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 AT (145 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocyod 3 800 obr/minod 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy330 Nm190 NmSilnik Ford Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDCi DPF MT (130 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon Railwtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Średnica cylindra86 mm87.5 mm
Skok tłoka86 mm83.1 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1800 do 1800  obr/min4500 obr/min
Obecność chł.istnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyPB98
Norma EuroEURO IIIEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznaautomatyczna
Liczba biegów64Skrzynia biegów Ford Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDCi DPF MT (130 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna208 km/h190 km/hFord Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDCi DPF MT (130 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.8 s11.8 sFord Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDCi DPF MT (130 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa59 l59 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km8.1 l12.6 lFord Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDCi DPF MT (130 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.8 l7.3 lFord Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDCi DPF MT (130 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km6 l9.2 lFord Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDCi DPF MT (130 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 730 do 1 230 kmod 470 do 810 km
Średnica zawracania11.1 m11.1 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Ford Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDCi DPF MT (130 KM) vs Ford Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 AT (145 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volvo V90 CrossCountry T6 – luksusowy wycieczkowiec

Kiedyś samochody Volvo były projektowane ekierką, ale te czasy na szczęście już minęły. Nawet jeśli designerzy Volvo używają tych samych przyrządów, to ewidentnie ze starości mają one już pozaokrąglane kanty i samochody wyglądają o wiele lepiej, a ...

dawno temu

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Ford Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDCi DPF MT (130 KM) versus konkurencja

Ford Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 AT (145 KM) versus konkurencja