Sprawdź VIN samochodu przed zakupem. Nowe narzędzie AutoCentrum.pl

Renault Megane 2 generacji [FL] Cabriolet 2.0 MT (135 KM) vs Renault Megane 2 generacji [FL] GT hatchback 3-dw. 2.0 dCi MT (150 KM)

Renault Megane 2 generacji [FL] Cabriolet 2.0 MT (135 KM)

Renault Megane 2 generacji [FL] GT hatchback 3-dw. 2.0 dCi MT (150 KM)

 Renault Megane 2 generacji [FL] Cabriolet 2.0 MT (135 KM)Renault Megane 2 generacji [FL] GT hatchback 3-dw. 2.0 dCi MT (150 KM) 
MarkaRenaultRenault
ModelRenault MeganeRenault Megane
GeneracjaRenault Megane 2 generacji [FL]Renault Megane 2 generacji [FL]
Silnik2.0 MT (135 KM)2.0 dCi MT (150 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaCabrioHatchback
Liczba miejsc45Renault Megane 2 generacji [FL] GT hatchback 3-dw. 2.0 dCi MT (150 KM) ma więcej miejsc.
Długość4355 mm4209 mm
Szerokość1777 mm1777 mm
Wysokość1404 mm1458 mm
Rozstaw osi2522 mm2625 mm
Rozstaw kół przednich1510 mm1510 mm
Rozstaw kół tylnych1506 mm1506 mm
Masa własna1365 kg1310 kg
Prześwit120 mm120 mm
Masa całkowita1845 kg1835 kgRenault Megane 2 generacji [FL] GT hatchback 3-dw. 2.0 dCi MT (150 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika190 l330 lRenault Megane 2 generacji [FL] GT hatchback 3-dw. 2.0 dCi MT (150 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika490 l1190 lRenault Megane 2 generacji [FL] GT hatchback 3-dw. 2.0 dCi MT (150 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność480 kg525 kgRenault Megane 2 generacji [FL] GT hatchback 3-dw. 2.0 dCi MT (150 KM) ma większą ładowność.
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika1998 cm31995 cm3Silnik w Renault Megane 2 generacji [FL] Cabriolet 2.0 MT (135 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika135 KM150 KMSilnik w Renault Megane 2 generacji [FL] GT hatchback 3-dw. 2.0 dCi MT (150 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 500 obr/mindo 4 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy191 Nm340 NmSilnik Renault Megane 2 generacji [FL] GT hatchback 3-dw. 2.0 dCi MT (150 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowyCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Średnica cylindra82.7 mm84 mm
Skok tłoka93 mm90 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3750 obr/min2000 obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaPB95Olej napędowy
Norma EuroEURO IVEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów66
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna205 km/h210 km/hRenault Megane 2 generacji [FL] GT hatchback 3-dw. 2.0 dCi MT (150 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.9 s8.7 sRenault Megane 2 generacji [FL] GT hatchback 3-dw. 2.0 dCi MT (150 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa60 l60 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km11.2 l6.9 lRenault Megane 2 generacji [FL] GT hatchback 3-dw. 2.0 dCi MT (150 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km6.5 l4.6 lRenault Megane 2 generacji [FL] GT hatchback 3-dw. 2.0 dCi MT (150 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km8.2 l5.4 lRenault Megane 2 generacji [FL] GT hatchback 3-dw. 2.0 dCi MT (150 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 540 do 920 kmod 870 do 1 300 km
Średnica zawracania10.2 m10.5 mRenault Megane 2 generacji [FL] Cabriolet 2.0 MT (135 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieKolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówKolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieBelka skrętna, Sprężynowa, Stabilizator przechyłówBelka skrętna, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów

Renault Megane 2 generacji [FL] Cabriolet 2.0 MT (135 KM) vs Renault Megane 2 generacji [FL] GT hatchback 3-dw. 2.0 dCi MT (150 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Renault Megane 2 generacji [FL] Cabriolet 2.0 MT (135 KM) versus konkurencja

Renault Megane 2 generacji [FL] GT hatchback 3-dw. 2.0 dCi MT (150 KM) versus konkurencja