Audi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM) vs Audi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro S tronic (340 KM)

Audi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM)

Audi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro S tronic (340 KM)

 Audi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM)Audi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro S tronic (340 KM) 
MarkaAudiAudi
ModelAudi TTAudi TT
GeneracjaAudi TT 8J [FL]Audi TT 8J [FL]
Silnik2.0 TFSI quattro MT (272 KM)2.5 TFSI quattro S tronic (340 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaCoupeCoupe
Liczba miejsc44
Długość4198 mm4198 mm
Szerokość1952 mm1842 mm
Wysokość1345 mm1342 mm
Rozstaw osi2468 mm2468 mm
Rozstaw kół przednich1555 mm1555 mm
Rozstaw kół tylnych1560 mm1546 mm
Masa własna1485 kg1550 kg
Masa całkowita1795 kg1875 kgAudi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika290 l290 l
Maksymalna pojemność bagażnika290 l290 l
Ładowność310 kg325 kgAudi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro S tronic (340 KM) ma większą ładowność.
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1984 cm32480 cm3Silnik w Audi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro S tronic (340 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika272 KM340 KMSilnik w Audi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro S tronic (340 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/minod 5 400 do 6 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy350 Nm450 NmSilnik Audi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro S tronic (340 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów45Silnik w Audi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro S tronic (340 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2500 do 5000  obr/min1600 do 5300  obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaPB98PB98
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznazautomatyzowana
Liczba biegów67Skrzynia biegów Audi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro S tronic (340 KM) ma więcej przełożeń.
Napędna cztery kołana cztery koła
Osiągi
Prędkość maksymalna250 km/h250 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)5.5 s4.3 sAudi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro S tronic (340 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa60 l60 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km10.8 l12.3 lAudi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km6.2 l6.3 lAudi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km7.9 l8.5 lAudi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 560 do 970 kmod 490 do 950 km
Średnica zawracania10.9 m10.96 mAudi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneHamulce
Hamulce tylneTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Przednie zawieszenieKolumny Macphersonaniezależne, kolumny MacPhersona, wahacze trójkątne
Tylne zawieszeniewiele poprzecznywiele poprzeczny

Audi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM) vs Audi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro S tronic (340 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Audi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM) versus konkurencja

Audi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro S tronic (340 KM) versus konkurencja