Audi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM) vs Audi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI MT (160 KM)

Audi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM)

Audi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI MT (160 KM)

 Audi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM)Audi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI MT (160 KM) 
MarkaAudiAudi
ModelAudi TTAudi TT
GeneracjaAudi TT 8J [FL]Audi TT 8J [FL]
Silnik2.0 TFSI quattro MT (272 KM)1.8 TFSI MT (160 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaCoupeCoupe
Liczba miejsc44
Długość4198 mm4198 mm
Szerokość1952 mm1842 mm
Wysokość1345 mm1353 mm
Rozstaw osi2468 mm2468 mm
Rozstaw kół przednich1555 mm1562 mm
Rozstaw kół tylnych1560 mm1548 mm
Masa własna1485 kg1335 kg
Masa całkowita1795 kg1640 kgAudi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI MT (160 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika290 l292 lAudi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI MT (160 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika290 l292 lAudi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI MT (160 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność310 kg305 kgAudi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM) ma większą ładowność.
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1984 cm31798 cm3Silnik w Audi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika272 KM160 KMSilnik w Audi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/minod 4 500 do 6 200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy350 Nm250 NmSilnik Audi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra82.5 mm
Skok tłoka84.1 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2500 do 5000  obr/min1500 do 4500  obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaPB98PB95
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów66
Napędna cztery kołaPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna250 km/h226 km/hAudi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)5.5 s7.3 sAudi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa60 l55 lAudi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km10.8 l8.5 lAudi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI MT (160 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km6.2 l5.2 lAudi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI MT (160 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km7.9 l6.4 lAudi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI MT (160 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 560 do 970 kmod 650 do 1 060 km
Średnica zawracania10.9 m10.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneTarczowe wentylowaneHamulce
Przednie zawieszenieKolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszeniewiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów

Audi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM) vs Audi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI MT (160 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Audi TT 8J [FL] S Coupe 2-dw. 2.0 TFSI quattro MT (272 KM) versus konkurencja

Audi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI MT (160 KM) versus konkurencja