Toyota Cresta X90 Sedan 1.8 AT (120 KM) vs Toyota Cresta X90 Sedan 2.5 AT (180 KM)

Toyota Cresta X90 Sedan 1.8 AT (120 KM)

Toyota Cresta X90 Sedan 2.5 AT (180 KM)

 Toyota Cresta X90 Sedan 1.8 AT (120 KM)Toyota Cresta X90 Sedan 2.5 AT (180 KM) 
MarkaToyotaToyota
ModelToyota CrestaToyota Cresta
GeneracjaToyota Cresta X90Toyota Cresta X90
Silnik1.8 AT (120 KM)2.5 AT (180 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanSedan
Liczba miejsc55
Długość4750 mm4750 mm
Szerokość1750 mm1750 mm
Wysokość1390 mm1390 mm
Rozstaw osi2730 mm2730 mm
Rozstaw kół przednich1485 mm1485 mm
Rozstaw kół tylnych1495 mm1495 mm
Masa własna1250 kg1370 kg
Prześwit155 mm155 mm
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1839 cm32491 cm3Silnik w Toyota Cresta X90 Sedan 2.5 AT (180 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika120 KM180 KMSilnik w Toyota Cresta X90 Sedan 2.5 AT (180 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy162 Nm235 NmSilnik Toyota Cresta X90 Sedan 2.5 AT (180 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów46Silnik w Toyota Cresta X90 Sedan 2.5 AT (180 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra82.5 mm86 mm
Skok tłoka86 mm71.5 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4600 obr/min4800 obr/min
Rodzaj paliwaPB92PB95
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznaautomatyczna
Liczba biegów44
NapędTylnyTylny
Osiągi
Pojemność zbiornika paliwa70 l70 l
Średnica zawracania10.2 m10.2 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Dwóch dźwignię, SprężynowaNiezależna, Dwóch dźwignię, Sprężynowa
Tylne zawieszenieNiezależna, Dwóch dźwignię, SprężynowaNiezależna, Dwóch dźwignię, Sprężynowa

Toyota Cresta X90 Sedan 1.8 AT (120 KM) vs Toyota Cresta X90 Sedan 2.5 AT (180 KM) Porównania i newsy

Lexus LC 500 – test

Pamiętacie taki samochód jak Lexus LFA? Niezwykły model z przeraźliwie głośnym V10, który na zawsze zmienił oblicze marki i pokazał, że Japończycy potrafią stworzyć niesamowite superauto. Czy właśnie mamy do czynienia z jego następcą?

dawno temu

Sprawdzian gran turismo: Lexus LC500h na Przełęczy Splügen

Co musi umieć prawdziwe GT? Odpowiedź jest zawarta już w samej nazwie: musi umieć sprawdzić się w wielkiej podróży na niezapomnianej trasie. Chwila prawdy nowego Lexusa LC czeka na niego na jednej z najlepszych dróg w całych Alpach – na Splügenpass.

dawno temu

Toyota Cresta X90 Sedan 1.8 AT (120 KM) versus konkurencja

Toyota Cresta X90 Sedan 2.5 AT (180 KM) versus konkurencja