Toyota Cresta X90 Sedan 1.8 AT (120 KM) vs Toyota Cresta X90 Sedan 2.0 AT (135 KM)

Toyota Cresta X90 Sedan 1.8 AT (120 KM)

Toyota Cresta X90 Sedan 2.0 AT (135 KM)

 Toyota Cresta X90 Sedan 1.8 AT (120 KM)Toyota Cresta X90 Sedan 2.0 AT (135 KM) 
MarkaToyotaToyota
ModelToyota CrestaToyota Cresta
GeneracjaToyota Cresta X90Toyota Cresta X90
Silnik1.8 AT (120 KM)2.0 AT (135 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanSedan
Liczba miejsc55
Długość4750 mm4750 mm
Szerokość1750 mm1750 mm
Wysokość1390 mm1390 mm
Rozstaw osi2730 mm2730 mm
Rozstaw kół przednich1485 mm1485 mm
Rozstaw kół tylnych1495 mm1495 mm
Masa własna1250 kg1290 kg
Prześwit155 mm155 mm
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1839 cm31988 cm3Silnik w Toyota Cresta X90 Sedan 2.0 AT (135 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika120 KM135 KMSilnik w Toyota Cresta X90 Sedan 2.0 AT (135 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 5 600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy162 Nm176.5 NmSilnik Toyota Cresta X90 Sedan 2.0 AT (135 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów46Silnik w Toyota Cresta X90 Sedan 2.0 AT (135 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra82.5 mm75 mm
Skok tłoka86 mm75 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4600 obr/min4400 obr/min
Rodzaj paliwaPB92PB92
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznaautomatyczna
Liczba biegów44
NapędTylnyTylny
Osiągi
Pojemność zbiornika paliwa70 l70 l
Średnica zawracania10.2 m10.2 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Dwóch dźwignię, SprężynowaNiezależna, Dwóch dźwignię, Sprężynowa
Tylne zawieszenieNiezależna, Dwóch dźwignię, SprężynowaNiezależna, Dwóch dźwignię, Sprężynowa

Toyota Cresta X90 Sedan 1.8 AT (120 KM) vs Toyota Cresta X90 Sedan 2.0 AT (135 KM) Porównania i newsy

Volvo V90 CrossCountry T6 – luksusowy wycieczkowiec

Kiedyś samochody Volvo były projektowane ekierką, ale te czasy na szczęście już minęły. Nawet jeśli designerzy Volvo używają tych samych przyrządów, to ewidentnie ze starości mają one już pozaokrąglane kanty i samochody wyglądają o wiele lepiej, a ...

dawno temu

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Lexus LC 500 – test

Pamiętacie taki samochód jak Lexus LFA? Niezwykły model z przeraźliwie głośnym V10, który na zawsze zmienił oblicze marki i pokazał, że Japończycy potrafią stworzyć niesamowite superauto. Czy właśnie mamy do czynienia z jego następcą?

dawno temu

Toyota Cresta X90 Sedan 1.8 AT (120 KM) versus konkurencja

Toyota Cresta X90 Sedan 2.0 AT (135 KM) versus konkurencja