Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Mercedes-Benz Viano W639 Minibus 3.5 TouchShift L3H1 (258 KM) vs Mercedes-Benz Viano W639 Minibus 2.0 CDI 4MATIC TouchShift Marco Polo (109 KM)

Mercedes-Benz Viano W639 Minibus 3.5 TouchShift L3H1 (258 KM)

Mercedes-Benz Viano W639 Minibus 2.0 CDI 4MATIC TouchShift Marco Polo (109 KM)

 Mercedes-Benz Viano W639 Minibus 3.5 TouchShift L3H1 (258 KM)Mercedes-Benz Viano W639 Minibus 2.0 CDI 4MATIC TouchShift Marco Polo (109 KM) 
MarkaMercedes-BenzMercedes-Benz
ModelMercedes-Benz VianoMercedes-Benz Viano
GeneracjaMercedes-Benz Viano W639Mercedes-Benz Viano W639
Silnik3.5 TouchShift L3H1 (258 KM)2.0 CDI 4MATIC TouchShift Marco Polo (109 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaMinibusMinibus
Liczba miejsc66
Długość5223 mm4993 mm
Szerokość1901 mm1901 mm
Wysokość1872 mm2030 mm
Rozstaw osi3430 mm3200 mm
Rozstaw kół przednich1630 mm1630 mm
Rozstaw kół tylnych1630 mm1630 mm
Masa własna2130 kg2310 kg
Masa całkowita2940 kg2940 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika430 l
Maksymalna pojemność bagażnika4650 l
Wysokość załadunkowa524 mm
Ładowność810 kg460 kgMercedes-Benz Viano W639 Minibus 3.5 TouchShift L3H1 (258 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą4770 kg4770 kg
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika3498 cm32148 cm3Silnik w Mercedes-Benz Viano W639 Minibus 3.5 TouchShift L3H1 (258 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika258 KM109 KMSilnik w Mercedes-Benz Viano W639 Minibus 3.5 TouchShift L3H1 (258 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 900 obr/mindo 3 800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy340 Nm290 NmSilnik Mercedes-Benz Viano W639 Minibus 3.5 TouchShift L3H1 (258 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowyCommon Rail
Układ cylindrówVrzędowy
Liczba cylindrów64Silnik w Mercedes-Benz Viano W639 Minibus 3.5 TouchShift L3H1 (258 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Średnica cylindra88 mm
Skok tłoka88.3 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2500 obr/min1600 do 2400  obr/min
Rodzaj paliwaPB95Olej napędowy
Norma EuroEURO IVEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznaautomatyczna
Liczba biegów55
NapędTylnyna cztery koła
Osiągi
Prędkość maksymalna199 km/h156 km/hMercedes-Benz Viano W639 Minibus 3.5 TouchShift L3H1 (258 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.5 s19.7 sMercedes-Benz Viano W639 Minibus 3.5 TouchShift L3H1 (258 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa75 l75 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km16.3 l11.9 lMercedes-Benz Viano W639 Minibus 2.0 CDI 4MATIC TouchShift Marco Polo (109 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km9.4 l9.3 lMercedes-Benz Viano W639 Minibus 2.0 CDI 4MATIC TouchShift Marco Polo (109 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km11.9 l10.2 lMercedes-Benz Viano W639 Minibus 2.0 CDI 4MATIC TouchShift Marco Polo (109 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 460 do 800 kmod 630 do 810 km
Średnica zawracania12.5 m12.7 mMercedes-Benz Viano W639 Minibus 3.5 TouchShift L3H1 (258 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszeniepodwójne wahaczepodwójne wahacze

Mercedes-Benz Viano W639 Minibus 3.5 TouchShift L3H1 (258 KM) vs Mercedes-Benz Viano W639 Minibus 2.0 CDI 4MATIC TouchShift Marco Polo (109 KM) Porównania i newsy

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Mercedes-Benz Viano W639 Minibus 3.5 TouchShift L3H1 (258 KM) versus konkurencja

Mercedes-Benz Viano W639 Minibus 2.0 CDI 4MATIC TouchShift Marco Polo (109 KM) versus konkurencja