Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Citroen XM Y3 Hatchback 3.0 MT (200 KM) vs Citroen XM Y3 Break kombi 3.0 MT (200 KM)

Citroen XM Y3 Hatchback 3.0 MT (200 KM)

Citroen XM Y3 Break kombi 3.0 MT (200 KM)

 Citroen XM Y3 Hatchback 3.0 MT (200 KM)Citroen XM Y3 Break kombi 3.0 MT (200 KM) 
MarkaCitroenCitroen
ModelCitroen XMCitroen XM
GeneracjaCitroen XM Y3Citroen XM Y3
Silnik3.0 MT (200 KM)3.0 MT (200 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackKombi
Liczba miejsc55
Długość4710 mm4709 mm
Szerokość1795 mm1791 mm
Wysokość1385 mm1389 mm
Rozstaw osi2850 mm2850 mm
Rozstaw kół przednich1520 mm1529 mm
Rozstaw kół tylnych1450 mm1461 mm
Masa własna1475 kg1450 kg
Prześwit140 mm140 mm
Masa całkowita1930 kg1920 kgCitroen XM Y3 Break kombi 3.0 MT (200 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika453 l
Maksymalna pojemność bagażnika453 l
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika2975 cm32975 cm3
Moc silnika200 KM200 KM
Obroty maksymalnej mocyod 6 000 obr/minod 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy260 Nm260 Nm
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowybezpośredni wtrysk
Układ cylindrówVV
Liczba cylindrów66
Liczba zaworów na cylinder42Silnik w Citroen XM Y3 Hatchback 3.0 MT (200 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Średnica cylindra93 mm93 mm
Skok tłoka73 mm73 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3600 obr/min3600 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna235 km/h235 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)8.6 s8.6 s
Pojemność zbiornika paliwa80 l80 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km11.4 l11.4 l
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieHydropneumatyczneHydropneumatyczne
Tylne zawieszenieHydropneumatyczneHydropneumatyczne

Citroen XM Y3 Hatchback 3.0 MT (200 KM) vs Citroen XM Y3 Break kombi 3.0 MT (200 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Porsche Macan S: to auto naprawdę nie potrzebuje liftingu

Z jednej strony mamy fanatyków, dla których prawdziwe Porsche nigdy nie powinno być SUV-em (czy też SAV-em czy innym CUV-em). Z drugiej strony barykady mamy klientów, dla których liczy się bardziej znaczek, niż nadwozie. Albo podwozie, bo Porsche ...

dawno temu

Citroen XM Y3 Hatchback 3.0 MT (200 KM) versus konkurencja

Citroen XM Y3 Break kombi 3.0 MT (200 KM) versus konkurencja