Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM) vs Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.0 AT AWD (240 KM)

Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM)

Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.0 AT AWD (240 KM)

 Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM)Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.0 AT AWD (240 KM) 
MarkaMitsubishiMitsubishi
ModelMitsubishi GalantMitsubishi Galant
GeneracjaMitsubishi Galant 7 generacjiMitsubishi Galant 7 generacji
Silnik2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM)2.0 AT AWD (240 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość4620 mm4630 mm
Szerokość1730 mm1730 mm
Wysokość1405 mm1410 mm
Rozstaw osi2635 mm2635 mm
Rozstaw kół przednich1510 mm1510 mm
Rozstaw kół tylnych1505 mm1505 mm
Masa własna1485 kg1430 kg
Prześwit160 mm
Masa całkowita1985 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika450 l450 l
Maksymalna pojemność bagażnika660 l450 lMitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność500 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika2497 cm31998 cm3Silnik w Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika170 KM240 KMSilnik w Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.0 AT AWD (240 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/minod 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy216 Nm309 NmSilnik Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.0 AT AWD (240 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtryskiwacz
Układ cylindrówVV
Liczba cylindrów66
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra83.5 mm78 mm
Skok tłoka76 mm69 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4000 obr/min3500 obr/min
Rodzaj paliwaPB98PB95
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznaautomatyczna
Liczba biegów54Skrzynia biegów Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM) ma więcej przełożeń.
Napędna cztery kołana cztery koła
Osiągi
Prędkość maksymalna216 km/h210 km/hMitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)8.9 s
Pojemność zbiornika paliwa64 l64 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km16 l
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km8 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km10.5 l12 lMitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 400 do 800 km
Średnica zawracania10.6 m10.6 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceTarczowe wentylowane
Przednie zawieszenieNiezależna, do Podwójne wahacze, Sprężynowa, Stabilizator przechyłówwiele poprzeczny
Tylne zawieszeniewiele poprzeczny, Stabilizator przechyłówwiele poprzeczny

Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM) vs Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.0 AT AWD (240 KM) Porównania i newsy

Volvo V90 CrossCountry T6 – luksusowy wycieczkowiec

Kiedyś samochody Volvo były projektowane ekierką, ale te czasy na szczęście już minęły. Nawet jeśli designerzy Volvo używają tych samych przyrządów, to ewidentnie ze starości mają one już pozaokrąglane kanty i samochody wyglądają o wiele lepiej, a ...

dawno temu

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Sprawdzian gran turismo: Lexus LC500h na Przełęczy Splügen

Co musi umieć prawdziwe GT? Odpowiedź jest zawarta już w samej nazwie: musi umieć sprawdzić się w wielkiej podróży na niezapomnianej trasie. Chwila prawdy nowego Lexusa LC czeka na niego na jednej z najlepszych dróg w całych Alpach – na Splügenpass.

dawno temu

Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM) versus konkurencja

Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.0 AT AWD (240 KM) versus konkurencja