Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM) vs Mitsubishi Galant 7 generacji Sedan 2.0 TD MT (90 KM)

Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM)

Mitsubishi Galant 7 generacji Sedan 2.0 TD MT (90 KM)

 Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM)Mitsubishi Galant 7 generacji Sedan 2.0 TD MT (90 KM) 
MarkaMitsubishiMitsubishi
ModelMitsubishi GalantMitsubishi Galant
GeneracjaMitsubishi Galant 7 generacjiMitsubishi Galant 7 generacji
Silnik2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM)2.0 TD MT (90 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackSedan
Liczba miejsc55
Długość4620 mm4620 mm
Szerokość1730 mm1730 mm
Wysokość1405 mm1395 mm
Rozstaw osi2635 mm2635 mm
Rozstaw kół przednich1510 mm1510 mm
Rozstaw kół tylnych1505 mm1505 mm
Masa własna1485 kg1205 kg
Masa całkowita1985 kg1765 kgMitsubishi Galant 7 generacji Sedan 2.0 TD MT (90 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika450 l450 l
Maksymalna pojemność bagażnika660 l450 lMitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność500 kg560 kgMitsubishi Galant 7 generacji Sedan 2.0 TD MT (90 KM) ma większą ładowność.
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika2497 cm31998 cm3Silnik w Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika170 KM90 KMSilnik w Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 4 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy216 Nm191 NmSilnik Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówVrzędowy
Liczba cylindrów64Silnik w Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder42Silnik w Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Średnica cylindra83.5 mm82.7 mm
Skok tłoka76 mm93 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4000 obr/min2500 obr/min
Rodzaj paliwaPB98Olej napędowy
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
Napędna cztery kołaPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna216 km/h175 km/hMitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)8.9 s13.9 sMitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa64 l64 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km10.5 l6.8 lMitsubishi Galant 7 generacji Sedan 2.0 TD MT (90 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Średnica zawracania10.6 m10.6 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, do Podwójne wahacze, Sprężynowa, Stabilizator przechyłówNiezależna, do Podwójne wahacze, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszeniewiele poprzeczny, Stabilizator przechyłówwiele poprzeczny, Stabilizator przechyłów

Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM) vs Mitsubishi Galant 7 generacji Sedan 2.0 TD MT (90 KM) Porównania i newsy

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Mitsubishi Galant 7 generacji Hatchback 2.5 GTI-V6 MT Dynamic-4 (170 KM) versus konkurencja

Mitsubishi Galant 7 generacji Sedan 2.0 TD MT (90 KM) versus konkurencja