Renault Megane 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (100 KM) vs Renault Megane 3 generacji Cabriolet 2-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM)

Renault Megane 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (100 KM)

Renault Megane 3 generacji Cabriolet 2-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM)

 Renault Megane 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (100 KM)Renault Megane 3 generacji Cabriolet 2-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM) 
MarkaRenaultRenault
ModelRenault MeganeRenault Megane
GeneracjaRenault Megane 3 generacjiRenault Megane 3 generacji
Silnik1.6 MT (100 KM)1.5 dCi EDC (110 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackCabrio
Liczba miejsc54Renault Megane 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (100 KM) ma więcej miejsc.
Długość4295 mm4485 mm
Szerokość1808 mm1811 mm
Wysokość1471 mm1434 mm
Rozstaw osi2641 mm2609 mm
Rozstaw kół przednich1546 mm1546 mm
Rozstaw kół tylnych1547 mm1547 mm
Masa własna1205 kg1535 kg
Prześwit120 mm120 mm
Masa całkowita1722 kg1899 kgRenault Megane 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (100 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika405 l211 lRenault Megane 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (100 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1162 l417 lRenault Megane 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (100 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność477 kg364 kgRenault Megane 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (100 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3022 kg2649 kg
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika1598 cm31461 cm3Silnik w Renault Megane 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (100 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika100 KM110 KMSilnik w Renault Megane 3 generacji Cabriolet 2-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 500 obr/mindo 4 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy148 Nm240 NmSilnik Renault Megane 3 generacji Cabriolet 2-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowyCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder42Silnik w Renault Megane 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (100 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Średnica cylindra79.5 mm76 mm
Skok tłoka80.5 mm80.5 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4250 obr/min1750 obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaPB95Olej napędowy
Norma EuroEURO IVEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznazautomatyzowana
Liczba biegów56Skrzynia biegów Renault Megane 3 generacji Cabriolet 2-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna190 km/h190 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)10.9 s13.2 sRenault Megane 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (100 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa60 l60 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km9.1 l6.1 lRenault Megane 3 generacji Cabriolet 2-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km5.5 l4.4 lRenault Megane 3 generacji Cabriolet 2-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km6.8 l5 lRenault Megane 3 generacji Cabriolet 2-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 660 do 1 090 kmod 980 do 1 360 km
Średnica zawracania10.95 m10.95 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieKolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówKolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszeniebelka skrętna, stabilizatorbelka skrętna, stabilizator

Renault Megane 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (100 KM) vs Renault Megane 3 generacji Cabriolet 2-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Renault Megane 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (100 KM) versus konkurencja

Renault Megane 3 generacji Cabriolet 2-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM) versus konkurencja