Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Renault Megane 3 generacji Hatchback 3-dw. 1.9 dCi MT (130 KM) vs Renault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.4 TCe MT (130 KM)

Renault Megane 3 generacji Hatchback 3-dw. 1.9 dCi MT (130 KM)

Renault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.4 TCe MT (130 KM)

 Renault Megane 3 generacji Hatchback 3-dw. 1.9 dCi MT (130 KM)Renault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.4 TCe MT (130 KM) 
MarkaRenaultRenault
ModelRenault MeganeRenault Megane
GeneracjaRenault Megane 3 generacjiRenault Megane 3 generacji
Silnik1.9 dCi MT (130 KM)1.4 TCe MT (130 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackKombi
Liczba miejsc55
Długość4299 mm4559 mm
Szerokość1804 mm1804 mm
Wysokość1423 mm1469 mm
Rozstaw osi2640 mm2701 mm
Rozstaw kół przednich1546 mm1543 mm
Rozstaw kół tylnych1547 mm1547 mm
Masa własna1310 kg1285 kg
Prześwit120 mm120 mm
Masa całkowita1807 kg1790 kgRenault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.4 TCe MT (130 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika377 l524 lRenault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.4 TCe MT (130 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1024 l1595 lRenault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.4 TCe MT (130 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność497 kg505 kgRenault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.4 TCe MT (130 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3107 kg3090 kg
Silnik
Typ silnikaDieselbenzyna
Pojemność silnika1870 cm31397 cm3Silnik w Renault Megane 3 generacji Hatchback 3-dw. 1.9 dCi MT (130 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika130 KM130 KM
Obroty maksymalnej mocydo 3 750 obr/mindo 5 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy300 Nm190 NmSilnik Renault Megane 3 generacji Hatchback 3-dw. 1.9 dCi MT (130 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon Railwtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder24Silnik w Renault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.4 TCe MT (130 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra80 mm78 mm
Skok tłoka93 mm73.1 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1750 obr/min2250 obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyPB95
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów66
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna210 km/h200 km/hRenault Megane 3 generacji Hatchback 3-dw. 1.9 dCi MT (130 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.5 s9.9 sRenault Megane 3 generacji Hatchback 3-dw. 1.9 dCi MT (130 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa60 l60 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km6.2 l8.8 lRenault Megane 3 generacji Hatchback 3-dw. 1.9 dCi MT (130 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.4 l5.3 lRenault Megane 3 generacji Hatchback 3-dw. 1.9 dCi MT (130 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km5.1 l6.6 lRenault Megane 3 generacji Hatchback 3-dw. 1.9 dCi MT (130 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 970 do 1 360 kmod 680 do 1 130 km
Średnica zawracania10.95 m11.5 mRenault Megane 3 generacji Hatchback 3-dw. 1.9 dCi MT (130 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieKolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówKolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszeniebelka skrętna, stabilizatorbelka skrętna, stabilizator

Renault Megane 3 generacji Hatchback 3-dw. 1.9 dCi MT (130 KM) vs Renault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.4 TCe MT (130 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Renault Megane 3 generacji Hatchback 3-dw. 1.9 dCi MT (130 KM) versus konkurencja

Renault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.4 TCe MT (130 KM) versus konkurencja