Sprawdź VIN samochodu przed zakupem. Nowe narzędzie AutoCentrum.pl

Renault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM) vs Renault Megane 3 generacji GT cabriolet 2-dw. 2.0 dCi MT (160 KM)

Renault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM)

Renault Megane 3 generacji GT cabriolet 2-dw. 2.0 dCi MT (160 KM)

 Renault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM)Renault Megane 3 generacji GT cabriolet 2-dw. 2.0 dCi MT (160 KM) 
MarkaRenaultRenault
ModelRenault MeganeRenault Megane
GeneracjaRenault Megane 3 generacjiRenault Megane 3 generacji
Silnik1.5 dCi EDC (110 KM)2.0 dCi MT (160 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaKombiCabrio
Liczba miejsc54Renault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM) ma więcej miejsc.
Długość4559 mm4485 mm
Szerokość1804 mm1811 mm
Wysokość1469 mm1434 mm
Rozstaw osi2701 mm2609 mm
Rozstaw kół przednich1543 mm1546 mm
Rozstaw kół tylnych1547 mm1547 mm
Masa własna1285 kg1700 kg
Prześwit120 mm120 mm
Masa całkowita1845 kg1991 kgRenault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika524 l211 lRenault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1595 l417 lRenault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność560 kg291 kgRenault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3145 kg2741 kg
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika1461 cm31995 cm3Silnik w Renault Megane 3 generacji GT cabriolet 2-dw. 2.0 dCi MT (160 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika110 KM160 KMSilnik w Renault Megane 3 generacji GT cabriolet 2-dw. 2.0 dCi MT (160 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 000 obr/mindo 3 750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy240 Nm380 NmSilnik Renault Megane 3 generacji GT cabriolet 2-dw. 2.0 dCi MT (160 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon RailCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder24Silnik w Renault Megane 3 generacji GT cabriolet 2-dw. 2.0 dCi MT (160 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra76 mm84 mm
Skok tłoka80.5 mm90 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1750 obr/min2000 obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówzautomatyzowanamechaniczna
Liczba biegów66
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna190 km/h215 km/hRenault Megane 3 generacji GT cabriolet 2-dw. 2.0 dCi MT (160 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)12.6 s9.4 sRenault Megane 3 generacji GT cabriolet 2-dw. 2.0 dCi MT (160 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa60 l60 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km5.3 l8.6 lRenault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km3.9 l5.6 lRenault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km4.4 l6.7 lRenault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 1 130 do 1 540 kmod 700 do 1 070 km
Średnica zawracania11.5 m10.95 mRenault Megane 3 generacji GT cabriolet 2-dw. 2.0 dCi MT (160 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieKolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówKolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszeniebelka skrętna, stabilizatorbelka skrętna, stabilizator

Renault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM) vs Renault Megane 3 generacji GT cabriolet 2-dw. 2.0 dCi MT (160 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Renault Megane 3 generacji Kombi 5-dw. 1.5 dCi EDC (110 KM) versus konkurencja

Renault Megane 3 generacji GT cabriolet 2-dw. 2.0 dCi MT (160 KM) versus konkurencja