Sprawdź VIN samochodu przed zakupem. Nowe narzędzie AutoCentrum.pl

Opel Astra J Hatchback 5-dw. 1.7 CDTI ecoFLEX A+ MT (110 KM) vs Opel Astra J Hatchback 5-dw. 1.4 Turbo AT (140 KM)

Opel Astra J Hatchback 5-dw. 1.7 CDTI ecoFLEX A+ MT (110 KM)

Opel Astra J Hatchback 5-dw. 1.4 Turbo AT (140 KM)

 Opel Astra J Hatchback 5-dw. 1.7 CDTI ecoFLEX A+ MT (110 KM)Opel Astra J Hatchback 5-dw. 1.4 Turbo AT (140 KM) 
MarkaOpelOpel
ModelOpel AstraOpel Astra
GeneracjaOpel Astra JOpel Astra J
Silnik1.7 CDTI ecoFLEX A+ MT (110 KM)1.4 Turbo AT (140 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość4419 mm4419 mm
Szerokość1814 mm1814 mm
Wysokość1510 mm1510 mm
Rozstaw osi2685 mm2685 mm
Rozstaw kół przednich1544 mm1544 mm
Rozstaw kół tylnych1558 mm1558 mm
Masa własna1571 kg1448 kg
Prześwit140 mm160 mm
Masa całkowita2030 kg1945 kgOpel Astra J Hatchback 5-dw. 1.4 Turbo AT (140 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika370 l370 l
Maksymalna pojemność bagażnika1235 l1235 l
Ładowność459 kg497 kgOpel Astra J Hatchback 5-dw. 1.4 Turbo AT (140 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3230 kg
Silnik
Typ silnikaDieselbenzyna
Pojemność silnika1686 cm31364 cm3Silnik w Opel Astra J Hatchback 5-dw. 1.7 CDTI ecoFLEX A+ MT (110 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika110 KM140 KMSilnik w Opel Astra J Hatchback 5-dw. 1.4 Turbo AT (140 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 000 obr/minod 4 900 do 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy280 Nm200 NmSilnik Opel Astra J Hatchback 5-dw. 1.7 CDTI ecoFLEX A+ MT (110 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon Railwtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra79 mm72.5 mm
Skok tłoka86 mm82.6 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1750 do 2500  obr/min1850 do 4900  obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyPB95
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznaautomatyczna
Liczba biegów66
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna188 km/h201 km/hOpel Astra J Hatchback 5-dw. 1.4 Turbo AT (140 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)12.5 s9.8 sOpel Astra J Hatchback 5-dw. 1.4 Turbo AT (140 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa56 l56 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km4.5 l9.7 lOpel Astra J Hatchback 5-dw. 1.7 CDTI ecoFLEX A+ MT (110 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km3.4 l5.5 lOpel Astra J Hatchback 5-dw. 1.7 CDTI ecoFLEX A+ MT (110 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km3.7 l7 lOpel Astra J Hatchback 5-dw. 1.7 CDTI ecoFLEX A+ MT (110 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 1 240 do 1 650 kmod 580 do 1 020 km
Średnica zawracania11.4 m11.5 mOpel Astra J Hatchback 5-dw. 1.7 CDTI ecoFLEX A+ MT (110 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszeniePół-niezależne, SprężynowaPół-niezależne, Sprężynowa

Opel Astra J Hatchback 5-dw. 1.7 CDTI ecoFLEX A+ MT (110 KM) vs Opel Astra J Hatchback 5-dw. 1.4 Turbo AT (140 KM) Porównania i newsy

MINI John Cooper Works Countryman ALL4 – test [wideo]

Są takie samochody, których istnienie trudno jest uzasadnić jakimiś mocno rozsądnymi argumentami. W taki sposób rozrasta się gama MINI – marki, która przybiera kolejne bardzo ciekawe formy. Tym razem pora na crossovera aspirującego do bycia hot ...

dawno temu

180 KM razy dwa – EDS Astra 1.6 Turbo (2011)

W porównaniu z najmocniejszymi wersjami Forda Focusa i Volkswagena Golfa 180-konny Opel Astra pozostaje nieco z tyłu. Ten niedostatek mocy potrafi zniwelować niemiecka firma EDS Motorsport. W jaki sposób?

dawno temu

Opel Astra J Hatchback 5-dw. 1.7 CDTI ecoFLEX A+ MT (110 KM) versus konkurencja

Opel Astra J Hatchback 5-dw. 1.4 Turbo AT (140 KM) versus konkurencja