Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 2.0 MT (125 KM) vs Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 AT (153 KM)

Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 2.0 MT (125 KM)

Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 AT (153 KM)

 Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 2.0 MT (125 KM)Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 AT (153 KM) 
MarkaNissanNissan
ModelNissan CedricNissan Cedric
GeneracjaNissan Cedric Y30 [FL]Nissan Cedric Y30 [FL]
Silnik2.0 MT (125 KM)3.0 AT (153 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanHardtop
Liczba miejsc55
Długość4690 mm4860 mm
Szerokość1690 mm1720 mm
Wysokość1435 mm1425 mm
Rozstaw osi2730 mm2730 mm
Masa własna1275 kg1515 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1998 cm32960 cm3Silnik w Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 AT (153 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika125 KM153 KMSilnik w Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 AT (153 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 2 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy160 Nm247 NmSilnik Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 AT (153 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskwtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówVrzędowy
Liczba cylindrów66
Liczba zaworów na cylinder22
Średnica cylindra78 mm87 mm
Skok tłoka67.9 mm83 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4000 obr/min4000 obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaPB92PB92
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznaautomatyczna
Liczba biegów43Skrzynia biegów Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 2.0 MT (125 KM) ma więcej przełożeń.
NapędTylnyTylny
Osiągi
Pojemność zbiornika paliwa72 l72 l
Średnica zawracania11.2 m11.2 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieKolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszeniePół-niezależne, Belka, Stabilizator przechyłówPół-niezależne, Belka, Stabilizator przechyłów

Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 2.0 MT (125 KM) vs Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 AT (153 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Volvo V90 CrossCountry T6 – luksusowy wycieczkowiec

Kiedyś samochody Volvo były projektowane ekierką, ale te czasy na szczęście już minęły. Nawet jeśli designerzy Volvo używają tych samych przyrządów, to ewidentnie ze starości mają one już pozaokrąglane kanty i samochody wyglądają o wiele lepiej, a ...

dawno temu

Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 2.0 MT (125 KM) versus konkurencja

Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 AT (153 KM) versus konkurencja