Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 2.0 MT (125 KM) vs Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM)

Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 2.0 MT (125 KM)

Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM)

 Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 2.0 MT (125 KM)Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM) 
MarkaNissanNissan
ModelNissan CedricNissan Cedric
GeneracjaNissan Cedric Y30 [FL]Nissan Cedric Y30 [FL]
Silnik2.0 MT (125 KM)3.0 T AT (195 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanSedan
Liczba miejsc55
Długość4690 mm4860 mm
Szerokość1690 mm1720 mm
Wysokość1435 mm1400 mm
Rozstaw osi2730 mm2735 mm
Masa własna1275 kg1270 kg
Masa całkowita1520 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1998 cm32960 cm3Silnik w Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika125 KM195 KMSilnik w Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy160 Nm300 NmSilnik Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówVV
Liczba cylindrów66
Liczba zaworów na cylinder22
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka + kompresor
Średnica cylindra78 mm
Skok tłoka67.9 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4000 obr/min3200 obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaPB92PB92
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznaautomatyczna
Liczba biegów44
NapędTylnyTylny
Osiągi
Prędkość maksymalna180 km/h
Pojemność zbiornika paliwa72 l72 l
Średnica zawracania11.2 m11.2 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieKolumny MacphersonaKolumny Macphersona
Tylne zawieszeniePół-niezależne, Belka, Stabilizator przechyłówPół-niezależne, Belka, Stabilizator przechyłów

Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 2.0 MT (125 KM) vs Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Volvo V90 CrossCountry T6 – luksusowy wycieczkowiec

Kiedyś samochody Volvo były projektowane ekierką, ale te czasy na szczęście już minęły. Nawet jeśli designerzy Volvo używają tych samych przyrządów, to ewidentnie ze starości mają one już pozaokrąglane kanty i samochody wyglądają o wiele lepiej, a ...

dawno temu

Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 2.0 MT (125 KM) versus konkurencja

Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM) versus konkurencja