BMW M6 F06/F12/F13 Coupe 2-dw. 4.4 M-DCT (560 KM) vs BMW M6 F06/F12/F13 Cabriolet 4.4 M-DCT '16 (560 KM)

BMW M6 F06/F12/F13 Coupe 2-dw. 4.4 M-DCT (560 KM)

BMW M6 F06/F12/F13 Cabriolet 4.4 M-DCT '16 (560 KM)

 BMW M6 F06/F12/F13 Coupe 2-dw. 4.4 M-DCT (560 KM)BMW M6 F06/F12/F13 Cabriolet 4.4 M-DCT '16 (560 KM) 
MarkaBMWBMW
ModelBMW M6BMW M6
GeneracjaBMW M6 F06/F12/F13BMW M6 F06/F12/F13
Silnik4.4 M-DCT (560 KM)4.4 M-DCT '16 (560 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaCoupeCabrio
Liczba miejsc44
Długość4898 mm4898 mm
Szerokość1899 mm1899 mm
Wysokość1368 mm1368 mm
Rozstaw osi2851 mm2851 mm
Rozstaw kół przednich1630 mm1631 mm
Rozstaw kół tylnych1612 mm1612 mm
Masa własna1850 kg2055 kg
Prześwit107 mm107 mm
Masa całkowita2350 kg2410 kgBMW M6 F06/F12/F13 Coupe 2-dw. 4.4 M-DCT (560 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika460 l350 lBMW M6 F06/F12/F13 Coupe 2-dw. 4.4 M-DCT (560 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika460 l350 lBMW M6 F06/F12/F13 Coupe 2-dw. 4.4 M-DCT (560 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność430 kg
Obciążenie przedniej/tylnej osi1200/1260 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika4395 cm34395 cm3
Moc silnika560 KM560 KM
Obroty maksymalnej mocyod 6 000 do 7 000 obr/minod 6 000 do 7 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy680 Nm680 Nm
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówVV
Liczba cylindrów88
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaBiturboturbosprężarka
Średnica cylindra89 mm89 mm
Skok tłoka88.3 mm88.3 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1500 do 5750  obr/min1500 do 5750  obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Norma EuroEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówzautomatyzowanazautomatyzowana
Liczba biegów77
NapędTylnyTylny
Osiągi
Prędkość maksymalna250 km/h250 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)4.2 s4.3 sBMW M6 F06/F12/F13 Coupe 2-dw. 4.4 M-DCT (560 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa80 l80 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km14 l14.2 lBMW M6 F06/F12/F13 Coupe 2-dw. 4.4 M-DCT (560 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km7.6 l7.9 lBMW M6 F06/F12/F13 Coupe 2-dw. 4.4 M-DCT (560 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km9.9 l10.3 lBMW M6 F06/F12/F13 Coupe 2-dw. 4.4 M-DCT (560 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 570 do 1 050 kmod 560 do 1 010 km
Średnica zawracania12.1 m12.1 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Przednie zawieszenieNiezależna, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłówNiezależna, wiele poprzeczny
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorNiezależna, wiele poprzeczny

BMW M6 F06/F12/F13 Coupe 2-dw. 4.4 M-DCT (560 KM) vs BMW M6 F06/F12/F13 Cabriolet 4.4 M-DCT '16 (560 KM) Porównania i newsy

BMW M pracuje nad własnym samochodem. Opcji jest kilka

Ekipa BMW M pracuje nad czymś wyjątkowym – na to wskazują wypowiedzi szefa grupy, Markusa Flascha. Czy ma to być samochód elektryczny czy też spalinowy, jeszcze nie wiadomo. Wiadomo za to, że konstrukcja nie będzie miała wiele wspólnego z obecnie ...

6 miesięcy temu

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

BMW M6 F06/F12/F13 Coupe 2-dw. 4.4 M-DCT (560 KM) versus konkurencja

BMW M6 F06/F12/F13 Cabriolet 4.4 M-DCT '16 (560 KM) versus konkurencja