Mazda Tribute 1 generacji [FL] AU-spec crossover 5-dw. 3.0 AT 4WD (207 KM) vs Mazda Tribute 1 generacji [FL] Crossover 3.0 AT (203 KM)

Mazda Tribute 1 generacji [FL] AU-spec crossover 5-dw. 3.0 AT 4WD (207 KM)

Mazda Tribute 1 generacji [FL] Crossover 3.0 AT (203 KM)

 Mazda Tribute 1 generacji [FL] AU-spec crossover 5-dw. 3.0 AT 4WD (207 KM)Mazda Tribute 1 generacji [FL] Crossover 3.0 AT (203 KM) 
MarkaMazdaMazda
ModelMazda TributeMazda Tribute
GeneracjaMazda Tribute 1 generacji [FL]Mazda Tribute 1 generacji [FL]
Silnik3.0 AT 4WD (207 KM)3.0 AT (203 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaCrossoverCrossover
Liczba miejsc55
Długość4470 mm4430 mm
Szerokość1825 mm1829 mm
Wysokość1775 mm1778 mm
Rozstaw osi2620 mm2620 mm
Rozstaw kół przednich1550 mm1557 mm
Rozstaw kół tylnych1530 mm1547 mm
Masa własna1627 kg1507 kg
Prześwit213 mm
Masa całkowita2046 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika841 l841 l
Maksymalna pojemność bagażnika1892 l1892 l
Ładowność419 kg
Dopuszczalna masa z przyczepą3646 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika2967 cm32967 cm3
Moc silnika207 KM203 KMSilnik w Mazda Tribute 1 generacji [FL] AU-spec crossover 5-dw. 3.0 AT 4WD (207 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy276 Nm262 NmSilnik Mazda Tribute 1 generacji [FL] AU-spec crossover 5-dw. 3.0 AT 4WD (207 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówVV
Liczba cylindrów66
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra89 mm89 mm
Skok tłoka79.5 mm79.5 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4750 obr/min4850 obr/min
Rodzaj paliwaPB92PB92
Norma EuroEURO III
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznaautomatyczna
Liczba biegów44
Napędna cztery kołaPrzedni
Osiągi
Pojemność zbiornika paliwa61 l62 lMazda Tribute 1 generacji [FL] Crossover 3.0 AT (203 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km11.8 l
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km9.8 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km10.9 l
Zasięgod 530 do 630 km
Średnica zawracania11.7 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneBębnoweHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny

Mazda Tribute 1 generacji [FL] AU-spec crossover 5-dw. 3.0 AT 4WD (207 KM) vs Mazda Tribute 1 generacji [FL] Crossover 3.0 AT (203 KM) Porównania i newsy

Porsche Macan S: to auto naprawdę nie potrzebuje liftingu

Z jednej strony mamy fanatyków, dla których prawdziwe Porsche nigdy nie powinno być SUV-em (czy też SAV-em czy innym CUV-em). Z drugiej strony barykady mamy klientów, dla których liczy się bardziej znaczek, niż nadwozie. Albo podwozie, bo Porsche ...

dawno temu

Sprawdzian gran turismo: Lexus LC500h na Przełęczy Splügen

Co musi umieć prawdziwe GT? Odpowiedź jest zawarta już w samej nazwie: musi umieć sprawdzić się w wielkiej podróży na niezapomnianej trasie. Chwila prawdy nowego Lexusa LC czeka na niego na jednej z najlepszych dróg w całych Alpach – na Splügenpass.

dawno temu

Mazda Tribute 1 generacji [FL] AU-spec crossover 5-dw. 3.0 AT 4WD (207 KM) versus konkurencja

Mazda Tribute 1 generacji [FL] Crossover 3.0 AT (203 KM) versus konkurencja