Honda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.2 i-DTEC MT (150 KM) vs Honda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.0 MT (156 KM)

Honda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.2 i-DTEC MT (150 KM)

Honda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.0 MT (156 KM)

 Honda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.2 i-DTEC MT (150 KM)Honda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.0 MT (156 KM) 
MarkaHondaHonda
ModelHonda AccordHonda Accord
GeneracjaHonda Accord 8 generacjiHonda Accord 8 generacji
Silnik2.2 i-DTEC MT (150 KM)2.0 MT (156 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaKombiKombi
Liczba miejsc55
Długość4750 mm4750 mm
Szerokość1840 mm1840 mm
Wysokość1470 mm1470 mm
Rozstaw osi2750 mm2750 mm
Rozstaw kół przednich1595 mm1595 mm
Rozstaw kół tylnych1600 mm1600 mm
Masa własna1629 kg1502 kg
Prześwit135 mm135 mm
Masa całkowita2100 kg1990 kgHonda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.0 MT (156 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika406 l406 l
Maksymalna pojemność bagażnika1252 l1252 l
Ładowność471 kg488 kgHonda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.0 MT (156 KM) ma większą ładowność.
Silnik
Typ silnikaDieselbenzyna
Pojemność silnika2199 cm31997 cm3Silnik w Honda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.2 i-DTEC MT (150 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika150 KM156 KMSilnik w Honda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.0 MT (156 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 000 obr/mindo 6 300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy350 Nm192 NmSilnik Honda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.2 i-DTEC MT (150 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon Railwtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Średnica cylindra85 mm81 mm
Skok tłoka97 mm96.9 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2000 obr/min4100 obr/min
Rodzaj paliwaOlej napędowyPB95
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów66
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna207 km/h212 km/hHonda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.0 MT (156 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.7 s9.4 sHonda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.0 MT (156 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa65 l65 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km7.4 l9.6 lHonda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.2 i-DTEC MT (150 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.9 l6.1 lHonda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.2 i-DTEC MT (150 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km5.8 l7.4 lHonda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.2 i-DTEC MT (150 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 880 do 1 330 kmod 680 do 1 070 km
Średnica zawracania11.8 m11.8 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, wiele poprzeczny, Stabilizator przechyłówNiezależna, wiele poprzeczny, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Honda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.2 i-DTEC MT (150 KM) vs Honda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.0 MT (156 KM) Porównania i newsy

Tak się sprzedaje używane auto. "Luksus to stan umysłu"

Co jest ekscytującego w Hondzie Accord z 1996 roku? Nie, to nie jest pytanie retoryczne, naprawdę mnie to zastanawia. Domyślam się, że podobną zagwozdkę miał Max, gdy jego dziewczyna postanowiła sprzedać właśnie taki samochód. Znalazł jednak sposób, ...

dawno temu

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Honda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.2 i-DTEC MT (150 KM) versus konkurencja

Honda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.0 MT (156 KM) versus konkurencja