Honda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.2 i-DTEC MT (150 KM) vs Honda Accord 8 generacji Sedan 4-dw. 2.2 i-DTEC MT (150 KM)

Honda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.2 i-DTEC MT (150 KM)

Honda Accord 8 generacji Sedan 4-dw. 2.2 i-DTEC MT (150 KM)

 Honda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.2 i-DTEC MT (150 KM)Honda Accord 8 generacji Sedan 4-dw. 2.2 i-DTEC MT (150 KM) 
MarkaHondaHonda
ModelHonda AccordHonda Accord
GeneracjaHonda Accord 8 generacjiHonda Accord 8 generacji
Silnik2.2 i-DTEC MT (150 KM)2.2 i-DTEC MT (150 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaKombiSedan
Liczba miejsc55
Długość4750 mm4725 mm
Szerokość1840 mm1840 mm
Wysokość1470 mm1440 mm
Rozstaw osi2750 mm2705 mm
Rozstaw kół przednich1595 mm1589 mm
Rozstaw kół tylnych1600 mm1588 mm
Masa własna1629 kg1632 kg
Prześwit135 mm135 mm
Masa całkowita2100 kg2030 kgHonda Accord 8 generacji Sedan 4-dw. 2.2 i-DTEC MT (150 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika406 l467 lHonda Accord 8 generacji Sedan 4-dw. 2.2 i-DTEC MT (150 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1252 l467 lHonda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.2 i-DTEC MT (150 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność471 kg398 kgHonda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.2 i-DTEC MT (150 KM) ma większą ładowność.
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika2199 cm32199 cm3
Moc silnika150 KM150 KM
Obroty maksymalnej mocydo 4 000 obr/mindo 4 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy350 Nm350 Nm
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon RailCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra85 mm85 mm
Skok tłoka97 mm97 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2000 obr/min2000 obr/min
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów66
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna207 km/h212 km/hHonda Accord 8 generacji Sedan 4-dw. 2.2 i-DTEC MT (150 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.7 s9.4 sHonda Accord 8 generacji Sedan 4-dw. 2.2 i-DTEC MT (150 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa65 l65 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km7.4 l6.8 lHonda Accord 8 generacji Sedan 4-dw. 2.2 i-DTEC MT (150 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.9 l4.4 lHonda Accord 8 generacji Sedan 4-dw. 2.2 i-DTEC MT (150 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km5.8 l5.3 lHonda Accord 8 generacji Sedan 4-dw. 2.2 i-DTEC MT (150 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 880 do 1 330 kmod 960 do 1 480 km
Średnica zawracania11.8 m11.7 mHonda Accord 8 generacji Sedan 4-dw. 2.2 i-DTEC MT (150 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceTarczowe wentylowane
Przednie zawieszenieNiezależna, wiele poprzeczny, Stabilizator przechyłówNiezależna, wiele poprzeczny, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Honda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.2 i-DTEC MT (150 KM) vs Honda Accord 8 generacji Sedan 4-dw. 2.2 i-DTEC MT (150 KM) Porównania i newsy

Tak się sprzedaje używane auto. "Luksus to stan umysłu"

Co jest ekscytującego w Hondzie Accord z 1996 roku? Nie, to nie jest pytanie retoryczne, naprawdę mnie to zastanawia. Domyślam się, że podobną zagwozdkę miał Max, gdy jego dziewczyna postanowiła sprzedać właśnie taki samochód. Znalazł jednak sposób, ...

dawno temu

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Honda Accord 8 generacji Tourer kombi 2.2 i-DTEC MT (150 KM) versus konkurencja

Honda Accord 8 generacji Sedan 4-dw. 2.2 i-DTEC MT (150 KM) versus konkurencja