Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Land Rover Range Rover 3 generacji [2FL] Suv 4.4 TDV8 AT AWD (313 KM) vs Land Rover Range Rover 3 generacji [2FL] Suv 3.6 TDV6 AT AWD (271 KM)

Land Rover Range Rover 3 generacji [2FL] Suv 4.4 TDV8 AT AWD (313 KM)

Land Rover Range Rover 3 generacji [2FL] Suv 3.6 TDV6 AT AWD (271 KM)

 Land Rover Range Rover 3 generacji [2FL] Suv 4.4 TDV8 AT AWD (313 KM)Land Rover Range Rover 3 generacji [2FL] Suv 3.6 TDV6 AT AWD (271 KM) 
MarkaLand RoverLand Rover
ModelLand Rover Range RoverLand Rover Range Rover
GeneracjaLand Rover Range Rover 3 generacji [2FL]Land Rover Range Rover 3 generacji [2FL]
Silnik4.4 TDV8 AT AWD (313 KM)3.6 TDV6 AT AWD (271 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSUVSUV
Liczba miejsc55
Długość4972 mm4972 mm
Szerokość2216 mm2034 mm
Wysokość1877 mm1865 mm
Rozstaw osi2880 mm2880 mm
Rozstaw kół przednich1629 mm1629 mm
Rozstaw kół tylnych1625 mm1625 mm
Masa własna2810 kg2774 kg
Prześwit232 mm231 mm
Masa całkowita3200 kg3200 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika535 l535 l
Maksymalna pojemność bagażnika2099 l535 lLand Rover Range Rover 3 generacji [2FL] Suv 4.4 TDV8 AT AWD (313 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Skrzynia ładunkowa (Długość x Szerokość x Wysokość)1124x1002 mm
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika4367 cm33628 cm3Silnik w Land Rover Range Rover 3 generacji [2FL] Suv 4.4 TDV8 AT AWD (313 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika313 KM271 KMSilnik w Land Rover Range Rover 3 generacji [2FL] Suv 4.4 TDV8 AT AWD (313 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocyod 4 000 obr/minod 4 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy700 Nm640 NmSilnik Land Rover Range Rover 3 generacji [2FL] Suv 4.4 TDV8 AT AWD (313 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskwtryskiwacz
Układ cylindrówVV
Liczba cylindrów88
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra84 mm
Skok tłoka98.5 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1500 do 3000  obr/min2000 obr/min
Obecność chł.istnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznaautomatyczna
Liczba biegów86Skrzynia biegów Land Rover Range Rover 3 generacji [2FL] Suv 4.4 TDV8 AT AWD (313 KM) ma więcej przełożeń.
Napędna cztery kołana cztery koła
Osiągi
Prędkość maksymalna210 km/h200 km/hLand Rover Range Rover 3 generacji [2FL] Suv 4.4 TDV8 AT AWD (313 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)7.8 s9 sLand Rover Range Rover 3 generacji [2FL] Suv 4.4 TDV8 AT AWD (313 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa105 l105 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km11.5 l14.5 lLand Rover Range Rover 3 generacji [2FL] Suv 4.4 TDV8 AT AWD (313 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km8.2 l9.2 lLand Rover Range Rover 3 generacji [2FL] Suv 4.4 TDV8 AT AWD (313 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km9.4 l11.1 lLand Rover Range Rover 3 generacji [2FL] Suv 4.4 TDV8 AT AWD (313 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 910 do 1 280 kmod 720 do 1 140 km
Średnica zawracania12.6 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny

Land Rover Range Rover 3 generacji [2FL] Suv 4.4 TDV8 AT AWD (313 KM) vs Land Rover Range Rover 3 generacji [2FL] Suv 3.6 TDV6 AT AWD (271 KM) Porównania i newsy

Range Rover LRX: debiut w czerwcu

W przyszłym roku Land Rover będzie obchodził 40-lecie Range Rovera. Wszystko wskazuje na to, że z tej okazji w okolicach czerwca powinniśmy zobaczyć Range Rovera LRX, który nie tylko połączy funkcjonalność SUVa z wyglądem średniej klasy limuzyny, ...

dawno temu

Land Rover Range Rover 3 generacji [2FL] Suv 4.4 TDV8 AT AWD (313 KM) versus konkurencja

Land Rover Range Rover 3 generacji [2FL] Suv 3.6 TDV6 AT AWD (271 KM) versus konkurencja