Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Great Wall H6 1 generacji Crossover 2.0 TD MT 4WD (150 KM) vs Great Wall H6 1 generacji Crossover 2.0 TD MT 4WD (140 KM)

Great Wall H6 1 generacji Crossover 2.0 TD MT 4WD (150 KM)

Great Wall H6 1 generacji Crossover 2.0 TD MT 4WD (140 KM)

 Great Wall H6 1 generacji Crossover 2.0 TD MT 4WD (150 KM)Great Wall H6 1 generacji Crossover 2.0 TD MT 4WD (140 KM) 
MarkaGreat WallGreat Wall
ModelGreat Wall H6Great Wall H6
GeneracjaGreat Wall H6 1 generacjiGreat Wall H6 1 generacji
Silnik2.0 TD MT 4WD (150 KM)2.0 TD MT 4WD (140 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaCrossoverCrossover
Liczba miejsc55
Długość4640 mm4640 mm
Szerokość1825 mm1825 mm
Wysokość1690 mm1690 mm
Rozstaw osi2680 mm2680 mm
Rozstaw kół przednich1565 mm1565 mm
Rozstaw kół tylnych1565 mm1565 mm
Masa własna1659 kg1685 kg
Prześwit140 mm
Masa całkowita2169 kg2125 kgGreat Wall H6 1 generacji Crossover 2.0 TD MT 4WD (140 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika808 l
Maksymalna pojemność bagażnika1260 l
Ładowność440 kg
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika1996 cm31996 cm3
Moc silnika150 KM140 KMSilnik w Great Wall H6 1 generacji Crossover 2.0 TD MT 4WD (150 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 000 obr/mindo 4 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy310 Nm305 NmSilnik Great Wall H6 1 generacji Crossover 2.0 TD MT 4WD (150 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon RailCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra83.1 mm
Skok tłoka92 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1800 do 2800  obr/min1800 do 2800  obr/min
Obecność chł.istnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów66
Napędna cztery kołana cztery koła
Osiągi
Prędkość maksymalna180 km/h
Pojemność zbiornika paliwa70 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km8.3 l8.7 lGreat Wall H6 1 generacji Crossover 2.0 TD MT 4WD (150 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km7.2 l7.6 lGreat Wall H6 1 generacji Crossover 2.0 TD MT 4WD (150 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km7.8 l8.4 lGreat Wall H6 1 generacji Crossover 2.0 TD MT 4WD (150 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 840 do 970 km
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorNiezależna, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów

Great Wall H6 1 generacji Crossover 2.0 TD MT 4WD (150 KM) vs Great Wall H6 1 generacji Crossover 2.0 TD MT 4WD (140 KM) Porównania i newsy

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Porsche Macan S: to auto naprawdę nie potrzebuje liftingu

Z jednej strony mamy fanatyków, dla których prawdziwe Porsche nigdy nie powinno być SUV-em (czy też SAV-em czy innym CUV-em). Z drugiej strony barykady mamy klientów, dla których liczy się bardziej znaczek, niż nadwozie. Albo podwozie, bo Porsche ...

dawno temu

Great Wall H6 1 generacji Crossover 2.0 TD MT 4WD (150 KM) versus konkurencja

Great Wall H6 1 generacji Crossover 2.0 TD MT 4WD (140 KM) versus konkurencja