Ford Mondeo 3 generacji Kombi 2.0 TDCi AT (130 KM) vs Ford Mondeo 3 generacji Kombi 2.0 TDDi MT (90 KM)

Ford Mondeo 3 generacji Kombi 2.0 TDCi AT (130 KM)

Ford Mondeo 3 generacji Kombi 2.0 TDDi MT (90 KM)

 Ford Mondeo 3 generacji Kombi 2.0 TDCi AT (130 KM)Ford Mondeo 3 generacji Kombi 2.0 TDDi MT (90 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord MondeoFord Mondeo
GeneracjaFord Mondeo 3 generacjiFord Mondeo 3 generacji
Silnik2.0 TDCi AT (130 KM)2.0 TDDi MT (90 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaKombiKombi
Liczba miejsc55
Długość4804 mm4804 mm
Szerokość1812 mm1812 mm
Wysokość1481 mm1481 mm
Rozstaw osi2754 mm2754 mm
Rozstaw kół przednich1522 mm1522 mm
Rozstaw kół tylnych1537 mm1537 mm
Masa własna1616 kg1545 kg
Prześwit175 mm175 mm
Masa całkowita2235 kg2140 kgFord Mondeo 3 generacji Kombi 2.0 TDDi MT (90 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika540 l540 l
Maksymalna pojemność bagażnika1700 l1700 l
Dopuszczalna masa z przyczepą4035 kg3940 kg
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika1998 cm31998 cm3
Moc silnika130 KM90 KMSilnik w Ford Mondeo 3 generacji Kombi 2.0 TDCi AT (130 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocyod 3 800 obr/minod 4 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy330 Nm245 NmSilnik Ford Mondeo 3 generacji Kombi 2.0 TDCi AT (130 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon Railbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra86 mm86 mm
Skok tłoka86 mm86 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1800 do 1800  obr/min1800 do 1800  obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Norma EuroEURO IIIEURO III
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna200 km/h177 km/hFord Mondeo 3 generacji Kombi 2.0 TDCi AT (130 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)11.4 s13.7 sFord Mondeo 3 generacji Kombi 2.0 TDCi AT (130 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa59 l59 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km10.4 l8.3 lFord Mondeo 3 generacji Kombi 2.0 TDDi MT (90 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km6 l4.7 lFord Mondeo 3 generacji Kombi 2.0 TDDi MT (90 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km7.6 l6 lFord Mondeo 3 generacji Kombi 2.0 TDDi MT (90 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 570 do 980 kmod 710 do 1 260 km
Średnica zawracania11.1 m11.1 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Ford Mondeo 3 generacji Kombi 2.0 TDCi AT (130 KM) vs Ford Mondeo 3 generacji Kombi 2.0 TDDi MT (90 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volvo V90 CrossCountry T6 – luksusowy wycieczkowiec

Kiedyś samochody Volvo były projektowane ekierką, ale te czasy na szczęście już minęły. Nawet jeśli designerzy Volvo używają tych samych przyrządów, to ewidentnie ze starości mają one już pozaokrąglane kanty i samochody wyglądają o wiele lepiej, a ...

dawno temu

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Ford Mondeo 3 generacji Kombi 2.0 TDCi AT (130 KM) versus konkurencja

Ford Mondeo 3 generacji Kombi 2.0 TDDi MT (90 KM) versus konkurencja