Sprawdź VIN samochodu przed zakupem. Nowe narzędzie AutoCentrum.pl

Ford Focus 2 generacji Sedan 4-dw. 1.6 AT (101 KM) vs Ford Focus 2 generacji WRC-S Edition hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM)

Ford Focus 2 generacji Sedan 4-dw. 1.6 AT (101 KM)

Ford Focus 2 generacji WRC-S Edition hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM)

 Ford Focus 2 generacji Sedan 4-dw. 1.6 AT (101 KM)Ford Focus 2 generacji WRC-S Edition hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 2 generacjiFord Focus 2 generacji
Silnik1.6 AT (101 KM)2.0 TDCi MT (136 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanHatchback
Liczba miejsc55
Długość4488 mm4342 mm
Szerokość1840 mm1840 mm
Wysokość1497 mm1497 mm
Rozstaw osi2640 mm2640 mm
Rozstaw kół przednich1535 mm1535 mm
Rozstaw kół tylnych1531 mm1531 mm
Masa własna1308 kg1292 kg
Masa całkowita1780 kg1850 kgFord Focus 2 generacji Sedan 4-dw. 1.6 AT (101 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika526 l385 lFord Focus 2 generacji Sedan 4-dw. 1.6 AT (101 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika526 l1247 lFord Focus 2 generacji WRC-S Edition hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność472 kg558 kgFord Focus 2 generacji WRC-S Edition hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą2580 kg3350 kg
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika1596 cm31997 cm3Silnik w Ford Focus 2 generacji WRC-S Edition hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika101 KM136 KMSilnik w Ford Focus 2 generacji WRC-S Edition hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 4 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy150 Nm320 NmSilnik Ford Focus 2 generacji WRC-S Edition hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowyCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Średnica cylindra79 mm85 mm
Skok tłoka81.4 mm88 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4000 obr/min2000 obr/min
Obecność chł.istnieje
Rodzaj paliwaPB95Olej napędowy
Norma EuroEURO IVEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów46Skrzynia biegów Ford Focus 2 generacji WRC-S Edition hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna174 km/h203 km/hFord Focus 2 generacji WRC-S Edition hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)13.7 s9.3 sFord Focus 2 generacji WRC-S Edition hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l53 lFord Focus 2 generacji Sedan 4-dw. 1.6 AT (101 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km10.6 l7.4 lFord Focus 2 generacji WRC-S Edition hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km6 l4.4 lFord Focus 2 generacji WRC-S Edition hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km7.7 l5.5 lFord Focus 2 generacji WRC-S Edition hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 520 do 920 kmod 720 do 1 200 km
Średnica zawracania10.4 m11.68 mFord Focus 2 generacji Sedan 4-dw. 1.6 AT (101 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneBębnoweHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Ford Focus 2 generacji Sedan 4-dw. 1.6 AT (101 KM) vs Ford Focus 2 generacji WRC-S Edition hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 2 generacji Sedan 4-dw. 1.6 AT (101 KM) versus konkurencja

Ford Focus 2 generacji WRC-S Edition hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) versus konkurencja