Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM) vs Ford Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM)

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM)

Ford Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM)

 Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM)Ford Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 1 generacjiFord Focus 1 generacji
Silnik2.0 MT (131 KM)1.8 MT TDCi (115 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackSedan
Liczba miejsc55
Długość4174 mm4362 mm
Szerokość1700 mm1698 mm
Wysokość1440 mm1430 mm
Rozstaw osi2615 mm2615 mm
Rozstaw kół przednich1484 mm1484 mm
Rozstaw kół tylnych1477 mm1477 mm
Masa własna1190 kg1269 kg
Masa całkowita1640 kg1725 kgFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika350 l490 lFord Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1210 l490 lFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność450 kg456 kgFord Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) ma większą ładowność.
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika1989 cm31753 cm3Silnik w Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika131 KM115 KMSilnik w Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 500 obr/mindo 3 800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy178 Nm250 NmSilnik Ford Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtryskiwaczCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder42Silnik w Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4500 obr/min1850 obr/min
Rodzaj paliwaPB95Olej napędowy
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna201 km/h196 km/hFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9 s10.8 sFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l55 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km11.6 l7.2 lFord Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km6.9 l4.4 lFord Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km8.7 l5.4 lFord Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 470 do 800 kmod 760 do 1 250 km
Średnica zawracania10.9 m10.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneHamulceBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM) vs Ford Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM) versus konkurencja

Ford Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) versus konkurencja