Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM) vs Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM)

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM)

Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM)

 Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM)Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 1 generacjiFord Focus 1 generacji
Silnik2.0 MT (131 KM)2.0 MT (111 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackKombi
Liczba miejsc55
Długość4174 mm4525 mm
Szerokość1700 mm1700 mm
Wysokość1440 mm1450 mm
Rozstaw osi2615 mm2615 mm
Rozstaw kół przednich1484 mm1490 mm
Rozstaw kół tylnych1477 mm1485 mm
Masa własna1190 kg1195 kg
Masa całkowita1640 kg1715 kgFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika350 l520 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1210 l1580 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność450 kg463 kgFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM) ma większą ładowność.
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1989 cm31989 cm3
Moc silnika131 KM111 KMSilnik w Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 500 obr/minod 5 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy178 Nm170 NmSilnik Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtryskiwaczwtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4500 obr/min3750 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna201 km/h180 km/hFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9 s11 sFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l55 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km11.6 l9.4 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km6.9 l6.7 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km8.7 l
Zasięgod 470 do 800 kmod 590 do 820 km
Średnica zawracania10.9 m10.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM) vs Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (131 KM) versus konkurencja

Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM) versus konkurencja