Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) vs Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM)

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM)

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM)

 Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM)Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 1 generacjiFord Focus 1 generacji
Silnik2.0 AT (131 KM)2.0 MT (111 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość4174 mm4270 mm
Szerokość1700 mm1700 mm
Wysokość1440 mm1430 mm
Rozstaw osi2615 mm2615 mm
Rozstaw kół przednich1484 mm1490 mm
Rozstaw kół tylnych1477 mm1485 mm
Masa własna1190 kg1145 kg
Masa całkowita1640 kg1670 kgFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika350 l350 l
Maksymalna pojemność bagażnika1210 l1205 lFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność450 kg450 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1989 cm31988 cm3Silnik w Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika131 KM111 KMSilnik w Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 500 obr/minod 5 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy178 Nm170 NmSilnik Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtryskiwaczwtryskiwacz
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4500 obr/min3750 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów45Skrzynia biegów Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna180 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)11 s
Pojemność zbiornika paliwa55 l50 lFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km13.1 l9.4 lFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km7.3 l6.7 lFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km9.4 l8.5 lFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 420 do 750 kmod 530 do 750 km
Średnica zawracania10.9 m10.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) vs Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) versus konkurencja

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) versus konkurencja