Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) vs Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM)

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM)

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM)

 Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM)Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 1 generacjiFord Focus 1 generacji
Silnik1.8 MT TDDi (90 KM)2.0 AT (131 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość4152 mm4174 mm
Szerokość1698 mm1700 mm
Wysokość1443 mm1440 mm
Rozstaw osi2615 mm2615 mm
Rozstaw kół przednich1485 mm1484 mm
Rozstaw kół tylnych1475 mm1477 mm
Masa własna1200 kg1190 kg
Masa całkowita1685 kg1640 kgFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika350 l350 l
Maksymalna pojemność bagażnika1210 l1210 l
Ładowność441 kg450 kgFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) ma większą ładowność.
Silnik
Typ silnikaDieselbenzyna
Pojemność silnika1753 cm31989 cm3Silnik w Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika90 KM131 KMSilnik w Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 000 obr/mindo 5 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy200 Nm178 NmSilnik Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskwtryskiwacz
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder24Silnik w Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2000 obr/min4500 obr/min
Rodzaj paliwaOlej napędowyPB95
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznaautomatyczna
Liczba biegów54Skrzynia biegów Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna178 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)12 s
Pojemność zbiornika paliwa55 l55 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km7.2 l13.1 lFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.4 l7.3 lFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km5.4 l9.4 lFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 760 do 1 250 kmod 420 do 750 km
Średnica zawracania10.9 m10.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneBębnoweHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) vs Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) versus konkurencja

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) versus konkurencja