Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (115 KM) vs Ford Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM)

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (115 KM)

Ford Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM)

 Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (115 KM)Ford Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 1 generacjiFord Focus 1 generacji
Silnik1.8 MT (115 KM)2.0i MT LX/SE (111 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackSedan
Liczba miejsc55
Długość4152 mm4442 mm
Szerokość1698 mm1699 mm
Wysokość1430 mm1430 mm
Rozstaw osi2615 mm2616 mm
Rozstaw kół przednich1485 mm1491 mm
Rozstaw kół tylnych1475 mm1486 mm
Masa własna1125 kg1190 kg
Masa całkowita1650 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika350 l365 lFord Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1205 l365 lFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (115 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność448 kg
Silnik
Typ silnikabenzynaHybryda
Pojemność silnika1796 cm31988 cm3Silnik w Ford Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika115 KM111 KMSilnik w Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (115 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 500 obr/mindo 5 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy160 Nm169 NmSilnik Ford Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtryskiwaczwtryskiwacz
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder42Silnik w Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (115 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Średnica cylindra84 mm
Skok tłoka88 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4400 obr/min3750 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB92
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna198 km/h180 km/hFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (115 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)10.2 s11 sFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (115 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l50 lFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (115 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km10.3 l8 lFord Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km6 l6 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km7.6 l
Zasięgod 530 do 920 kmod 630 do 830 km
Średnica zawracania10.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneHamulceBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (115 KM) vs Ford Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM) Porównania i newsy

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (115 KM) versus konkurencja

Ford Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM) versus konkurencja