Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 AT (101 KM) vs Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM)

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 AT (101 KM)

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM)

 Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 AT (101 KM)Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 1 generacjiFord Focus 1 generacji
Silnik1.6 AT (101 KM)2.0 MT (111 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość4152 mm4270 mm
Szerokość1698 mm1700 mm
Wysokość1430 mm1430 mm
Rozstaw osi2615 mm2615 mm
Rozstaw kół przednich1485 mm1490 mm
Rozstaw kół tylnych1475 mm1485 mm
Masa własna1186 kg1145 kg
Prześwit170 mm
Masa całkowita1615 kg1670 kgFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 AT (101 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika350 l350 l
Maksymalna pojemność bagażnika1205 l1205 l
Ładowność429 kg450 kgFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą2615 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1596 cm31988 cm3Silnik w Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika101 KM111 KMSilnik w Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/minod 5 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy145 Nm170 NmSilnik Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtryskiwacz
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra79 mm
Skok tłoka81.4 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4000 obr/min3750 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Norma EuroEURO III
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów45Skrzynia biegów Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna173 km/h180 km/hFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)12.1 s11 sFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l50 lFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 AT (101 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km10.9 l9.4 lFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km6.1 l6.7 lFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 AT (101 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km7.8 l8.5 lFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 AT (101 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 500 do 900 kmod 530 do 750 km
Średnica zawracania10.9 m10.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneBębnoweHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 AT (101 KM) vs Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

MINI John Cooper Works Countryman ALL4 – test [wideo]

Są takie samochody, których istnienie trudno jest uzasadnić jakimiś mocno rozsądnymi argumentami. W taki sposób rozrasta się gama MINI – marki, która przybiera kolejne bardzo ciekawe formy. Tym razem pora na crossovera aspirującego do bycia hot ...

dawno temu

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 AT (101 KM) versus konkurencja

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) versus konkurencja