Ford Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) vs Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM)

Ford Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM)

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM)

 Ford Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM)Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 1 generacjiFord Focus 1 generacji
Silnik1.8 MT TDDi (90 KM)2.0 MT (111 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość4174 mm4270 mm
Szerokość1700 mm1700 mm
Wysokość1440 mm1430 mm
Rozstaw osi2615 mm2615 mm
Rozstaw kół przednich1484 mm1490 mm
Rozstaw kół tylnych1477 mm1485 mm
Masa własna1257 kg1145 kg
Masa całkowita1710 kg1670 kgFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika350 l350 l
Maksymalna pojemność bagażnika1210 l1205 lFord Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność453 kg450 kgFord Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) ma większą ładowność.
Silnik
Typ silnikaDieselbenzyna
Pojemność silnika1753 cm31988 cm3Silnik w Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika90 KM111 KMSilnik w Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 000 obr/minod 5 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy200 Nm170 NmSilnik Ford Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskwtryskiwacz
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder24Silnik w Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2000 obr/min3750 obr/min
Rodzaj paliwaOlej napędowyPB95
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna178 km/h180 km/hFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)12 s11 sFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l50 lFord Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km7.2 l9.4 lFord Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.4 l6.7 lFord Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km5.4 l8.5 lFord Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 760 do 1 250 kmod 530 do 750 km
Średnica zawracania10.9 m10.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneBębnoweHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny

Ford Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) vs Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) versus konkurencja

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (111 KM) versus konkurencja