Ford Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (75 KM) vs Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM)

Ford Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (75 KM)

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM)

 Ford Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (75 KM)Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 1 generacjiFord Focus 1 generacji
Silnik1.8 MT TDDi (75 KM)1.8 MT TDDi (90 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość4174 mm4152 mm
Szerokość1700 mm1698 mm
Wysokość1440 mm1443 mm
Rozstaw osi2615 mm2615 mm
Rozstaw kół przednich1484 mm1485 mm
Rozstaw kół tylnych1477 mm1475 mm
Masa własna1257 kg1200 kg
Masa całkowita1710 kg1685 kgFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika350 l350 l
Maksymalna pojemność bagażnika1210 l1210 l
Ładowność453 kg441 kgFord Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (75 KM) ma większą ładowność.
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika1753 cm31753 cm3
Moc silnika75 KM90 KMSilnik w Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 000 obr/mindo 4 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy175 Nm200 NmSilnik Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon Railbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder22
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1800 obr/min2000 obr/min
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna168 km/h178 km/hFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)15 s12 sFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l55 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km6.8 l7.2 lFord Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (75 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.1 l4.4 lFord Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (75 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km5.1 l5.4 lFord Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (75 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 810 do 1 340 kmod 760 do 1 250 km
Średnica zawracania10.9 m10.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny

Ford Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (75 KM) vs Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDDi (75 KM) versus konkurencja

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) versus konkurencja