Ford Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) vs Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM)

Ford Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM)

Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM)

 Ford Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM)Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 1 generacjiFord Focus 1 generacji
Silnik1.8 MT TDCi (115 KM)2.0 MT (111 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackKombi
Liczba miejsc55
Długość4174 mm4525 mm
Szerokość1700 mm1700 mm
Wysokość1440 mm1450 mm
Rozstaw osi2615 mm2615 mm
Rozstaw kół przednich1484 mm1490 mm
Rozstaw kół tylnych1477 mm1485 mm
Masa własna1265 kg1195 kg
Masa całkowita1720 kg1715 kgFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika350 l520 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1210 l1580 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność445 kg463 kgFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM) ma większą ładowność.
Silnik
Typ silnikaDieselbenzyna
Pojemność silnika1753 cm31989 cm3Silnik w Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika115 KM111 KMSilnik w Ford Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 3 800 obr/minod 5 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy250 Nm170 NmSilnik Ford Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon Railwtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder24Silnik w Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1850 obr/min3750 obr/min
Rodzaj paliwaOlej napędowyPB95
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna196 km/h180 km/hFord Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)10 s11 sFord Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l55 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km7.2 l9.4 lFord Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.4 l6.7 lFord Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km5.4 l
Zasięgod 760 do 1 250 kmod 590 do 820 km
Średnica zawracania10.9 m10.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneBębnoweHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny

Ford Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) vs Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM) Porównania i newsy

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) versus konkurencja

Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (111 KM) versus konkurencja