Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM) vs Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (101 KM)

Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM)

Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (101 KM)

 Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM)Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (101 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 2 generacjiFord Focus 2 generacji
Silnik1.6 TDCi MT (109 KM)1.6 MT (101 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość4342 mm4342 mm
Szerokość1840 mm1840 mm
Wysokość1497 mm1497 mm
Rozstaw osi2640 mm2640 mm
Rozstaw kół przednich1535 mm1535 mm
Rozstaw kół tylnych1531 mm1531 mm
Masa własna1352 kg1264 kg
Masa całkowita1790 kg1730 kgFord Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (101 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika385 l385 l
Maksymalna pojemność bagażnika1247 l1247 l
Ładowność438 kg466 kgFord Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (101 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3090 kg2930 kg
Silnik
Typ silnikaDieselbenzyna
Pojemność silnika1560 cm31596 cm3Silnik w Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (101 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika109 KM101 KMSilnik w Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 000 obr/mindo 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy240 Nm150 NmSilnik Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon Railwtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Średnica cylindra75 mm79 mm
Skok tłoka88.3 mm81.4 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1750 obr/min4000 obr/min
Obecność chł.istnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyPB95
Norma EuroEURO IVEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna188 km/h180 km/hFord Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)10.9 s11.9 sFord Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa53 l55 lFord Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (101 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km6.2 l8.7 lFord Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4 l5.5 lFord Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km4.8 l6.7 lFord Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 850 do 1 330 kmod 630 do 1 000 km
Średnica zawracania10.4 m10.4 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM) vs Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (101 KM) Porównania i newsy

MINI John Cooper Works Countryman ALL4 – test [wideo]

Są takie samochody, których istnienie trudno jest uzasadnić jakimiś mocno rozsądnymi argumentami. W taki sposób rozrasta się gama MINI – marki, która przybiera kolejne bardzo ciekawe formy. Tym razem pora na crossovera aspirującego do bycia hot ...

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM) versus konkurencja

Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 MT (101 KM) versus konkurencja