Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (131 KM) vs Ford Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM)

Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (131 KM)

Ford Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM)

 Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (131 KM)Ford Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 1 generacjiFord Focus 1 generacji
Silnik2.0 MT (131 KM)1.8 MT TDDi (90 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaKombiSedan
Liczba miejsc55
Długość4438 mm4362 mm
Szerokość1698 mm1698 mm
Wysokość1447 mm1430 mm
Rozstaw osi2615 mm2615 mm
Rozstaw kół przednich1484 mm1484 mm
Rozstaw kół tylnych1477 mm1477 mm
Masa własna1197 kg1205 kg
Masa całkowita1715 kg1670 kgFord Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika520 l490 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (131 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1580 l490 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (131 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność479 kg450 kgFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (131 KM) ma większą ładowność.
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika1988 cm31753 cm3Silnik w Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (131 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika131 KM90 KMSilnik w Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (131 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 500 obr/mindo 4 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy178 Nm200 NmSilnik Ford Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowybezpośredni wtrysk
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder42Silnik w Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (131 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4500 obr/min2000 obr/min
Rodzaj paliwaPB95Olej napędowy
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna201 km/h184 km/hFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (131 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9 s12.4 sFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (131 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l55 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km11.6 l7.2 lFord Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km6.9 l4.4 lFord Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km8.7 l5.4 lFord Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 470 do 800 kmod 760 do 1 250 km
Średnica zawracania10.9 m10.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneHamulceBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny

Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (131 KM) vs Ford Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) Porównania i newsy

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 MT (131 KM) versus konkurencja

Ford Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 1.8 MT TDDi (90 KM) versus konkurencja