Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 AT (111 KM) vs Ford Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM)

Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 AT (111 KM)

Ford Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM)

 Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 AT (111 KM)Ford Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 1 generacjiFord Focus 1 generacji
Silnik2.0 AT (111 KM)2.0i MT LX/SE (111 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaKombiSedan
Liczba miejsc55
Długość4525 mm4442 mm
Szerokość1700 mm1699 mm
Wysokość1450 mm1430 mm
Rozstaw osi2615 mm2616 mm
Rozstaw kół przednich1490 mm1491 mm
Rozstaw kół tylnych1485 mm1486 mm
Masa własna1195 kg1190 kg
Masa całkowita1715 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika520 l365 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 AT (111 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1580 l365 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 AT (111 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność463 kg
Silnik
Typ silnikabenzynaHybryda
Pojemność silnika1989 cm31988 cm3Silnik w Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 AT (111 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika111 KM111 KM
Obroty maksymalnej mocydo 5 000 obr/mindo 5 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy170 Nm169 NmSilnik Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 AT (111 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtryskiwacz
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder42Silnik w Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 AT (111 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Średnica cylindra84 mm
Skok tłoka88 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3750 obr/min3750 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB92
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów45Skrzynia biegów Ford Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna180 km/h180 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)11 s11 s
Pojemność zbiornika paliwa55 l50 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 AT (111 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km9.4 l8 lFord Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km6.7 l6 lFord Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zasięgod 590 do 820 kmod 630 do 830 km
Średnica zawracania10.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneHamulceBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów

Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 AT (111 KM) vs Ford Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 2.0 AT (111 KM) versus konkurencja

Ford Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM) versus konkurencja