Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (101 KM) vs Ford Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM)

Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (101 KM)

Ford Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM)

 Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (101 KM)Ford Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 1 generacjiFord Focus 1 generacji
Silnik1.8 MT TDCi (101 KM)2.0i MT LX/SE (111 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaKombiSedan
Liczba miejsc55
Długość4454 mm4442 mm
Szerokość1700 mm1699 mm
Wysokość1461 mm1430 mm
Rozstaw osi2615 mm2616 mm
Rozstaw kół przednich1484 mm1491 mm
Rozstaw kół tylnych1477 mm1486 mm
Masa własna1273 kg1190 kg
Masa całkowita1760 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika520 l365 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (101 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1580 l365 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (101 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność487 kg
Silnik
Typ silnikaDieselHybryda
Pojemność silnika1753 cm31988 cm3Silnik w Ford Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika101 KM111 KMSilnik w Ford Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 3 850 obr/mindo 5 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy220 Nm169 NmSilnik Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (101 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon Railwtryskiwacz
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder22
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Średnica cylindra84 mm
Skok tłoka88 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2000 obr/min3750 obr/min
Rodzaj paliwaOlej napędowyPB92
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna186 km/h180 km/hFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (101 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)11 s
Pojemność zbiornika paliwa55 l50 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (101 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km7 l8 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (101 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.2 l6 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (101 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km5.2 l
Zasięgod 790 do 1 310 kmod 630 do 830 km
Średnica zawracania10.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów

Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (101 KM) vs Ford Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM) Porównania i newsy

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (101 KM) versus konkurencja

Ford Focus 1 generacji Sedan (USA) sedan 4-dw. 2.0i MT LX/SE (111 KM) versus konkurencja