Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) vs Ford Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 2.0 AT (111 KM)

Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM)

Ford Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 2.0 AT (111 KM)

 Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM)Ford Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 2.0 AT (111 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 1 generacjiFord Focus 1 generacji
Silnik1.8 MT TDCi (115 KM)2.0 AT (111 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaKombiSedan
Liczba miejsc55
Długość4438 mm4442 mm
Szerokość1698 mm1669 mm
Wysokość1447 mm1430 mm
Rozstaw osi2615 mm2615 mm
Rozstaw kół przednich1484 mm1491 mm
Rozstaw kół tylnych1477 mm1486 mm
Masa własna1280 kg1190 kg
Masa całkowita1760 kg1670 kgFord Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 2.0 AT (111 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika520 l365 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1580 l365 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność480 kg432 kgFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) ma większą ładowność.
Silnik
Typ silnikaDieselbenzyna
Pojemność silnika1753 cm31988 cm3Silnik w Ford Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 2.0 AT (111 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika115 KM111 KMSilnik w Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 3 800 obr/minod 5 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy250 Nm169 NmSilnik Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon Railwtryskiwacz
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder24Silnik w Ford Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 2.0 AT (111 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1850 obr/min3750 obr/min
Rodzaj paliwaOlej napędowyPB95
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznaautomatyczna
Liczba biegów54Skrzynia biegów Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna196 km/h180 km/hFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)10.8 s11 sFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l50 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km7.2 l9.4 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.4 l6.7 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km5.4 l8.4 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 760 do 1 250 kmod 530 do 750 km
Średnica zawracania10.9 m10.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneBębnoweHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny

Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) vs Ford Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 2.0 AT (111 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT TDCi (115 KM) versus konkurencja

Ford Focus 1 generacji Sedan 4-dw. 2.0 AT (111 KM) versus konkurencja