Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT (116 KM) vs Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM)

Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT (116 KM)

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM)

 Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT (116 KM)Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 1 generacjiFord Focus 1 generacji
Silnik1.8 MT (116 KM)2.0 AT (131 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaKombiHatchback
Liczba miejsc55
Długość4438 mm4174 mm
Szerokość1698 mm1700 mm
Wysokość1447 mm1440 mm
Rozstaw osi2615 mm2615 mm
Rozstaw kół przednich1484 mm1484 mm
Rozstaw kół tylnych1477 mm1477 mm
Masa własna1170 kg1190 kg
Masa całkowita1695 kg1640 kgFord Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika520 l350 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT (116 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1580 l1210 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT (116 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność487 kg450 kgFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT (116 KM) ma większą ładowność.
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1796 cm31989 cm3Silnik w Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika116 KM131 KMSilnik w Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 500 obr/mindo 5 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy160 Nm178 NmSilnik Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtryskiwacz
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4400 obr/min4500 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznaautomatyczna
Liczba biegów54Skrzynia biegów Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT (116 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna198 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)10.7 s
Pojemność zbiornika paliwa55 l55 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km10.3 l13.1 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT (116 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km5.6 l7.3 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT (116 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km7.6 l9.4 lFord Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT (116 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 530 do 980 kmod 420 do 750 km
Średnica zawracania10.9 m10.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny

Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT (116 KM) vs Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 1 generacji Turnier kombi 5-dw. 1.8 MT (116 KM) versus konkurencja

Ford Focus 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 AT (131 KM) versus konkurencja