Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Ford Focus 1 generacji [FL] Sedan 2.0 MT (130 KM) vs Ford Focus 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 MT (130 KM)

Ford Focus 1 generacji [FL] Sedan 2.0 MT (130 KM)

Ford Focus 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 MT (130 KM)

 Ford Focus 1 generacji [FL] Sedan 2.0 MT (130 KM)Ford Focus 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 MT (130 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 1 generacji [FL]Ford Focus 1 generacji [FL]
Silnik2.0 MT (130 KM)2.0 MT (130 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanHatchback
Liczba miejsc55
Długość4362 mm4152 mm
Szerokość1699 mm1699 mm
Wysokość1430 mm1430 mm
Rozstaw osi2615 mm2615 mm
Rozstaw kół przednich1494 mm1494 mm
Rozstaw kół tylnych1487 mm1487 mm
Masa własna1160 kg1146 kg
Masa całkowita1670 kg1640 kgFord Focus 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 MT (130 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika490 l350 lFord Focus 1 generacji [FL] Sedan 2.0 MT (130 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika490 l1205 lFord Focus 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 MT (130 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1988 cm31988 cm3
Moc silnika130 KM130 KM
Obroty maksymalnej mocydo 5 750 obr/mindo 5 750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy173 Nm174 NmSilnik Ford Focus 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 MT (130 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3750 obr/min3750 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna201 km/h201 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.3 s9.2 sFord Focus 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 MT (130 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l55 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km11.6 l11.8 lFord Focus 1 generacji [FL] Sedan 2.0 MT (130 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km7.2 l7.2 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km8.5 l
Zasięgod 470 do 760 kmod 470 do 760 km
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Sprężynowa, Stabilizator przechyłówniezależne, kolumny MacPhersona, wahacze trójkątne
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorNiezależna, wiele poprzeczny, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów

Ford Focus 1 generacji [FL] Sedan 2.0 MT (130 KM) vs Ford Focus 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 MT (130 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Ford Focus 1 generacji [FL] Sedan 2.0 MT (130 KM) versus konkurencja

Ford Focus 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 MT (130 KM) versus konkurencja