Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Ford Focus 1 generacji [FL] Sedan 1.8 MT TD (115 KM) vs Ford Focus 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 MT (130 KM)

Ford Focus 1 generacji [FL] Sedan 1.8 MT TD (115 KM)

Ford Focus 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 MT (130 KM)

 Ford Focus 1 generacji [FL] Sedan 1.8 MT TD (115 KM)Ford Focus 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 MT (130 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 1 generacji [FL]Ford Focus 1 generacji [FL]
Silnik1.8 MT TD (115 KM)2.0 MT (130 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanHatchback
Liczba miejsc55
Długość4362 mm4152 mm
Szerokość1699 mm1699 mm
Wysokość1430 mm1430 mm
Rozstaw osi2615 mm2615 mm
Rozstaw kół przednich1484 mm1494 mm
Rozstaw kół tylnych1477 mm1487 mm
Masa własna1220 kg1146 kg
Masa całkowita1725 kg1640 kgFord Focus 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 MT (130 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika490 l350 lFord Focus 1 generacji [FL] Sedan 1.8 MT TD (115 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika490 l1205 lFord Focus 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 MT (130 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Silnik
Typ silnikaDieselbenzyna
Pojemność silnika1753 cm31988 cm3Silnik w Ford Focus 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 MT (130 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika115 KM130 KMSilnik w Ford Focus 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 MT (130 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 3 800 obr/mindo 5 750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy250 Nm174 NmSilnik Ford Focus 1 generacji [FL] Sedan 1.8 MT TD (115 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon Railwtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1850 obr/min3750 obr/min
Rodzaj paliwaOlej napędowyPB95
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna193 km/h201 km/hFord Focus 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 MT (130 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)10.9 s9.2 sFord Focus 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 MT (130 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l55 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km7.2 l11.8 lFord Focus 1 generacji [FL] Sedan 1.8 MT TD (115 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.4 l7.2 lFord Focus 1 generacji [FL] Sedan 1.8 MT TD (115 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km8.5 l
Zasięgod 760 do 1 250 kmod 470 do 760 km
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieniezależne, kolumny MacPhersona, wahacze trójkątneniezależne, kolumny MacPhersona, wahacze trójkątne
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzeczny, Sprężynowa, Stabilizator przechyłówNiezależna, wiele poprzeczny, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów

Ford Focus 1 generacji [FL] Sedan 1.8 MT TD (115 KM) vs Ford Focus 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 MT (130 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Ford Focus 1 generacji [FL] Sedan 1.8 MT TD (115 KM) versus konkurencja

Ford Focus 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 MT (130 KM) versus konkurencja