Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM) vs Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (215 KM)

Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM)

Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (215 KM)

 Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM)Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (215 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord ExplorerFord Explorer
GeneracjaFord Explorer 2 generacjiFord Explorer 2 generacji
Silnik4.0 AT (205 KM)4.9 AT (215 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSUVSUV
Liczba miejsc45Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (215 KM) ma więcej miejsc.
Długość4536 mm4788 mm
Szerokość1783 mm1783 mm
Wysokość1714 mm1697 mm
Rozstaw osi2593 mm2832 mm
Rozstaw kół przednich1494 mm1494 mm
Rozstaw kół tylnych1486 mm1486 mm
Masa własna1815 kg1951 kg
Prześwit200 mm200 mm
Masa całkowita2155 kg2558 kgFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika974 l1232 lFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (215 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1974 l2294 lFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (215 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność340 kg607 kgFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (215 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą4082 kg4990 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika4015 cm34942 cm3Silnik w Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (215 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika205 KM215 KMSilnik w Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (215 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 000 obr/mindo 4 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy332 Nm380 NmSilnik Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (215 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówVV
Liczba cylindrów68Silnik w Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (215 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder22
Średnica cylindra100.3 mm101.6 mm
Skok tłoka84.3 mm76.2 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3000 obr/min3500 obr/min
Rodzaj paliwaPB92PB92
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznaautomatyczna
Liczba biegów54Skrzynia biegów Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM) ma więcej przełożeń.
NapędTylnyTylny
Osiągi
Prędkość maksymalna198 km/h195 km/hFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.1 s9.1 s
Pojemność zbiornika paliwa66 l79 lFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (215 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km20 l23.5 lFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km14 l17 lFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km15.3 l17.9 lFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 330 do 470 kmod 340 do 460 km
Średnica zawracania10.6 m11.4 mFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Drążek skrętny, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłówNiezależna, Drążek skrętny, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszeniezależne, sztywny most, resoryzależne, sztywny most, resory

Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM) vs Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (215 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM) versus konkurencja

Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (215 KM) versus konkurencja