Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM) vs Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM)

Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM)

Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM)

 Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM)Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord ExplorerFord Explorer
GeneracjaFord Explorer 2 generacjiFord Explorer 2 generacji
Silnik4.0 AT (205 KM)4.0 MT 4x4 (160 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSUVSUV
Liczba miejsc45Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM) ma więcej miejsc.
Długość4536 mm4788 mm
Szerokość1783 mm1783 mm
Wysokość1714 mm1697 mm
Rozstaw osi2593 mm2832 mm
Rozstaw kół przednich1494 mm1494 mm
Rozstaw kół tylnych1486 mm1486 mm
Masa własna1815 kg1996 kg
Prześwit200 mm200 mm
Masa całkowita2155 kg2404 kgFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika974 l1232 lFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1974 l2294 lFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność340 kg408 kgFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą4082 kg3175 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika4015 cm34015 cm3
Moc silnika205 KM160 KMSilnik w Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 000 obr/mindo 4 200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy332 Nm305 NmSilnik Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówVV
Liczba cylindrów66
Liczba zaworów na cylinder22
Średnica cylindra100.3 mm100 mm
Skok tłoka84.3 mm84 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3000 obr/min2800 obr/min
Rodzaj paliwaPB92PB92
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędTylnyna cztery koła
Osiągi
Prędkość maksymalna198 km/h180 km/hFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.1 s12.5 sFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa66 l79 lFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km20 l20 l
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km14 l14 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km15.3 l15.2 lFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 330 do 470 kmod 400 do 560 km
Średnica zawracania10.6 m11.4 mFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Drążek skrętny, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłówNiezależna, Drążek skrętny, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszeniezależne, sztywny most, resoryzależne, sztywny most, resory

Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM) vs Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (205 KM) versus konkurencja

Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM) versus konkurencja