Honda Integra 3 generacji Coupe 1.6 AT (105 KM) vs Honda Integra 3 generacji Sedan 1.8 MT (180 KM)

Honda Integra 3 generacji Coupe 1.6 AT (105 KM)

Honda Integra 3 generacji Sedan 1.8 MT (180 KM)

 Honda Integra 3 generacji Coupe 1.6 AT (105 KM)Honda Integra 3 generacji Sedan 1.8 MT (180 KM) 
MarkaHondaHonda
ModelHonda IntegraHonda Integra
GeneracjaHonda Integra 3 generacjiHonda Integra 3 generacji
Silnik1.6 AT (105 KM)1.8 MT (180 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaCoupeSedan
Liczba miejsc45Honda Integra 3 generacji Sedan 1.8 MT (180 KM) ma więcej miejsc.
Długość4380 mm4525 mm
Szerokość1695 mm1695 mm
Wysokość1335 mm1370 mm
Rozstaw osi2570 mm2620 mm
Rozstaw kół przednich1475 mm1475 mm
Rozstaw kół tylnych1465 mm1465 mm
Masa własna1050 kg1140 kg
Prześwit150 mm150 mm
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1590 cm31797 cm3Silnik w Honda Integra 3 generacji Sedan 1.8 MT (180 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika105 KM180 KMSilnik w Honda Integra 3 generacji Sedan 1.8 MT (180 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 300 obr/mindo 7 600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy135 Nm174 NmSilnik Honda Integra 3 generacji Sedan 1.8 MT (180 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniagaźnikwtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra75 mm81 mm
Skok tłoka90 mm87.2 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4500 obr/min6200 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów45Skrzynia biegów Honda Integra 3 generacji Sedan 1.8 MT (180 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Pojemność zbiornika paliwa50 l50 l
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszeniepodwójne wahaczepodwójne wahacze
Tylne zawieszeniepodwójne wahaczepodwójne wahacze

Honda Integra 3 generacji Coupe 1.6 AT (105 KM) vs Honda Integra 3 generacji Sedan 1.8 MT (180 KM) Porównania i newsy

Sprawdzian gran turismo: Lexus LC500h na Przełęczy Splügen

Co musi umieć prawdziwe GT? Odpowiedź jest zawarta już w samej nazwie: musi umieć sprawdzić się w wielkiej podróży na niezapomnianej trasie. Chwila prawdy nowego Lexusa LC czeka na niego na jednej z najlepszych dróg w całych Alpach – na Splügenpass.

dawno temu

Lexus LC 500 – test

Pamiętacie taki samochód jak Lexus LFA? Niezwykły model z przeraźliwie głośnym V10, który na zawsze zmienił oblicze marki i pokazał, że Japończycy potrafią stworzyć niesamowite superauto. Czy właśnie mamy do czynienia z jego następcą?

dawno temu

Honda Integra 3 generacji Coupe 1.6 AT (105 KM) versus konkurencja

Honda Integra 3 generacji Sedan 1.8 MT (180 KM) versus konkurencja