Honda Integra 3 generacji Sedan 1.8 MT (145 KM) vs Honda Integra 3 generacji Coupe 1.6 AT (105 KM)

Honda Integra 3 generacji Sedan 1.8 MT (145 KM)

Honda Integra 3 generacji Coupe 1.6 AT (105 KM)

 Honda Integra 3 generacji Sedan 1.8 MT (145 KM)Honda Integra 3 generacji Coupe 1.6 AT (105 KM) 
MarkaHondaHonda
ModelHonda IntegraHonda Integra
GeneracjaHonda Integra 3 generacjiHonda Integra 3 generacji
Silnik1.8 MT (145 KM)1.6 AT (105 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanCoupe
Liczba miejsc54Honda Integra 3 generacji Sedan 1.8 MT (145 KM) ma więcej miejsc.
Długość4525 mm4380 mm
Szerokość1695 mm1695 mm
Wysokość1370 mm1335 mm
Rozstaw osi2620 mm2570 mm
Rozstaw kół przednich1475 mm1475 mm
Rozstaw kół tylnych1465 mm1465 mm
Masa własna1140 kg1050 kg
Prześwit150 mm150 mm
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1834 cm31590 cm3Silnik w Honda Integra 3 generacji Sedan 1.8 MT (145 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika145 KM105 KMSilnik w Honda Integra 3 generacji Sedan 1.8 MT (145 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 300 obr/mindo 6 300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy170 Nm135 NmSilnik Honda Integra 3 generacji Sedan 1.8 MT (145 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowygaźnik
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra81 mm75 mm
Skok tłoka89 mm90 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego5200 obr/min4500 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznaautomatyczna
Liczba biegów54Skrzynia biegów Honda Integra 3 generacji Sedan 1.8 MT (145 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Pojemność zbiornika paliwa50 l50 l
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszeniepodwójne wahaczepodwójne wahacze
Tylne zawieszeniepodwójne wahaczepodwójne wahacze

Honda Integra 3 generacji Sedan 1.8 MT (145 KM) vs Honda Integra 3 generacji Coupe 1.6 AT (105 KM) Porównania i newsy

Sprawdzian gran turismo: Lexus LC500h na Przełęczy Splügen

Co musi umieć prawdziwe GT? Odpowiedź jest zawarta już w samej nazwie: musi umieć sprawdzić się w wielkiej podróży na niezapomnianej trasie. Chwila prawdy nowego Lexusa LC czeka na niego na jednej z najlepszych dróg w całych Alpach – na Splügenpass.

dawno temu

Lexus LC 500 – test

Pamiętacie taki samochód jak Lexus LFA? Niezwykły model z przeraźliwie głośnym V10, który na zawsze zmienił oblicze marki i pokazał, że Japończycy potrafią stworzyć niesamowite superauto. Czy właśnie mamy do czynienia z jego następcą?

dawno temu

Honda Integra 3 generacji Sedan 1.8 MT (145 KM) versus konkurencja

Honda Integra 3 generacji Coupe 1.6 AT (105 KM) versus konkurencja