Audi A4 B7 Cabriolet 2.0 TFSI multitronic (200 KM) vs Audi A4 B7 Cabriolet 3.0 TDI MT quattro (233 KM)

Audi A4 B7 Cabriolet 2.0 TFSI multitronic (200 KM)

Audi A4 B7 Cabriolet 3.0 TDI MT quattro (233 KM)

 Audi A4 B7 Cabriolet 2.0 TFSI multitronic (200 KM)Audi A4 B7 Cabriolet 3.0 TDI MT quattro (233 KM) 
MarkaAudiAudi
ModelAudi A4Audi A4
GeneracjaAudi A4 B7Audi A4 B7
Silnik2.0 TFSI multitronic (200 KM)3.0 TDI MT quattro (233 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaCabrioCabrio
Liczba miejsc44
Długość4573 mm4573 mm
Szerokość1777 mm1777 mm
Wysokość1391 mm1391 mm
Rozstaw osi2650 mm2650 mm
Rozstaw kół przednich1522 mm1522 mm
Rozstaw kół tylnych1518 mm1518 mm
Masa własna1630 kg1790 kg
Prześwit130 mm130 mm
Masa całkowita2110 kg2270 kgAudi A4 B7 Cabriolet 2.0 TFSI multitronic (200 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika246 l246 l
Maksymalna pojemność bagażnika315 l315 l
Ładowność480 kg480 kg
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika1984 cm32967 cm3Silnik w Audi A4 B7 Cabriolet 3.0 TDI MT quattro (233 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika200 KM233 KMSilnik w Audi A4 B7 Cabriolet 3.0 TDI MT quattro (233 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 100 obr/mindo 4 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy280 Nm450 NmSilnik Audi A4 B7 Cabriolet 3.0 TDI MT quattro (233 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyV
Liczba cylindrów46Silnik w Audi A4 B7 Cabriolet 3.0 TDI MT quattro (233 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra82.5 mm83 mm
Skok tłoka92.8 mm91.4 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1800 obr/min1400 obr/min
Rodzaj paliwaPB98Olej napędowy
Norma EuroEURO IVEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówbezstopniowamechaniczna
Liczba biegów6
NapędPrzednina cztery koła
Osiągi
Prędkość maksymalna233 km/h242 km/hAudi A4 B7 Cabriolet 3.0 TDI MT quattro (233 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)8.1 s7.3 sAudi A4 B7 Cabriolet 3.0 TDI MT quattro (233 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa70 l70 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km11.2 l11.1 lAudi A4 B7 Cabriolet 3.0 TDI MT quattro (233 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km6.3 l6 lAudi A4 B7 Cabriolet 3.0 TDI MT quattro (233 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km8.1 l7.9 lAudi A4 B7 Cabriolet 3.0 TDI MT quattro (233 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 630 do 1 110 kmod 630 do 1 170 km
Średnica zawracania11.1 m11.1 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, wiele poprzeczny, Stabilizator przechyłówNiezależna, wiele poprzeczny, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Audi A4 B7 Cabriolet 2.0 TFSI multitronic (200 KM) vs Audi A4 B7 Cabriolet 3.0 TDI MT quattro (233 KM) Porównania i newsy

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Wybrali samochody "z głową"

Niemcy są znani ze swoich organizacji konsumenckich, oraz testów które te organizacje przeprowadzają. Największy magazyn konsumencki "Guter Rad" wybrał spośród ofert dostępnych na rynku motoryzacyjnym trzy modele samochodów jako które wybierają ...

dawno temu

Protest motocyklistów na A4

  Motocykliści protestowali w piątek na autostradze A4 (Katowice - Kraków). Zdaniem kierowców 13 zł to za dużo, bo tyle samo ile muszą płacić samochody, a w niektórych krajach Europy ceny przejazdu dla jednośladów są niższe. Protest polegał na ...

dawno temu

Audi A4 B7 Cabriolet 2.0 TFSI multitronic (200 KM) versus konkurencja

Audi A4 B7 Cabriolet 3.0 TDI MT quattro (233 KM) versus konkurencja