Audi A6 4G/C7 Avant kombi 5-dw. 2.0 TDI multitronic (136 KM) vs Audi A6 4G/C7 Avant kombi 5-dw. 2.0 TDI multitronic (177 KM)

Audi A6 4G/C7 Avant kombi 5-dw. 2.0 TDI multitronic (136 KM)

Audi A6 4G/C7 Avant kombi 5-dw. 2.0 TDI multitronic (177 KM)

 Audi A6 4G/C7 Avant kombi 5-dw. 2.0 TDI multitronic (136 KM)Audi A6 4G/C7 Avant kombi 5-dw. 2.0 TDI multitronic (177 KM) 
MarkaAudiAudi
ModelAudi A6Audi A6
GeneracjaAudi A6 4G/C7Audi A6 4G/C7
Silnik2.0 TDI multitronic (136 KM)2.0 TDI multitronic (177 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaKombiKombi
Liczba miejsc55
Długość4926 mm4926 mm
Szerokość1874 mm1874 mm
Wysokość1461 mm1461 mm
Rozstaw osi2912 mm2912 mm
Rozstaw kół przednich1627 mm1627 mm
Rozstaw kół tylnych1618 mm1618 mm
Masa własna1725 kg1725 kg
Masa całkowita2270 kg2280 kgAudi A6 4G/C7 Avant kombi 5-dw. 2.0 TDI multitronic (136 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika565 l565 l
Maksymalna pojemność bagażnika565 l565 l
Ładowność545 kg555 kgAudi A6 4G/C7 Avant kombi 5-dw. 2.0 TDI multitronic (177 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3325 kg4080 kg
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika1968 cm31968 cm3
Moc silnika136 KM177 KMSilnik w Audi A6 4G/C7 Avant kombi 5-dw. 2.0 TDI multitronic (177 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 200 obr/mindo 4 200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy350 Nm380 NmSilnik Audi A6 4G/C7 Avant kombi 5-dw. 2.0 TDI multitronic (177 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon Railbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra81 mm
Skok tłoka95.5 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1750 do 2500  obr/min1750 do 2500  obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Norma EuroEURO VEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówbezstopniowabezstopniowa
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna200 km/h216 km/hAudi A6 4G/C7 Avant kombi 5-dw. 2.0 TDI multitronic (177 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.2 s8.5 sAudi A6 4G/C7 Avant kombi 5-dw. 2.0 TDI multitronic (177 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa65 l65 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km6.1 l6.1 l
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.5 l4.5 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km5 l5.1 lAudi A6 4G/C7 Avant kombi 5-dw. 2.0 TDI multitronic (136 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 1 070 do 1 440 kmod 1 070 do 1 440 km
Średnica zawracania11.9 m11.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Drążek skrętny, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłówwiele poprzeczny, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieNiezależna, Na trapezowych wahaczyNiezależna, Na trapezowych wahaczy

Audi A6 4G/C7 Avant kombi 5-dw. 2.0 TDI multitronic (136 KM) vs Audi A6 4G/C7 Avant kombi 5-dw. 2.0 TDI multitronic (177 KM) Porównania i newsy

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Mazda6 Skyactiv-G 165 KM – sedan od Mazdy

Mazda znana jest z tego, że w swoich projektach wykorzystuje technologie rozwijane przez lata. Nie imponuje to może osobom rządnym coraz to nowszych rozwiązań, jednak zapewnia pewien poziom stabilności. Po autach Mazdy spodziewamy się zawsze tego ...

dawno temu

Audi A6 4G/C7 Avant kombi 5-dw. 2.0 TDI multitronic (136 KM) versus konkurencja

Audi A6 4G/C7 Avant kombi 5-dw. 2.0 TDI multitronic (177 KM) versus konkurencja