Weź udział w badaniu preferencji polskich kierowców

Audi A6 4G/C7 Sedan 2.0 TDI multitronic (136 KM) vs Audi A6 4G/C7 Sedan 3.0 TDI multitronic (204 KM)

Audi A6 4G/C7 Sedan 2.0 TDI multitronic (136 KM)

Audi A6 4G/C7 Sedan 3.0 TDI multitronic (204 KM)

 Audi A6 4G/C7 Sedan 2.0 TDI multitronic (136 KM)Audi A6 4G/C7 Sedan 3.0 TDI multitronic (204 KM) 
MarkaAudiAudi
ModelAudi A6Audi A6
GeneracjaAudi A6 4G/C7Audi A6 4G/C7
Silnik2.0 TDI multitronic (136 KM)3.0 TDI multitronic (204 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanSedan
Liczba miejsc55
Długość4915 mm4915 mm
Szerokość1875 mm1875 mm
Wysokość1465 mm1465 mm
Rozstaw osi2912 mm2912 mm
Rozstaw kół przednich1625 mm1625 mm
Rozstaw kół tylnych1615 mm1615 mm
Masa własna1660 kg1720 kg
Masa całkowita2165 kg2225 kgAudi A6 4G/C7 Sedan 2.0 TDI multitronic (136 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika530 l530 l
Maksymalna pojemność bagażnika530 l530 l
Ładowność505 kg505 kg
Dopuszczalna masa z przyczepą3325 kg2975 kg
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika1968 cm32967 cm3Silnik w Audi A6 4G/C7 Sedan 3.0 TDI multitronic (204 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika136 KM204 KMSilnik w Audi A6 4G/C7 Sedan 3.0 TDI multitronic (204 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 200 obr/minod 3 250 do 4 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy350 Nm400 NmSilnik Audi A6 4G/C7 Sedan 3.0 TDI multitronic (204 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon RailCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyV
Liczba cylindrów46Silnik w Audi A6 4G/C7 Sedan 3.0 TDI multitronic (204 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra81 mm83 mm
Skok tłoka95.5 mm91.4 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1750 do 2500  obr/min1250 do 3500  obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówbezstopniowabezstopniowa
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna205 km/h240 km/hAudi A6 4G/C7 Sedan 3.0 TDI multitronic (204 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)8.9 s7.2 sAudi A6 4G/C7 Sedan 3.0 TDI multitronic (204 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa65 l65 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km6 l5.8 lAudi A6 4G/C7 Sedan 3.0 TDI multitronic (204 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.4 l4.6 lAudi A6 4G/C7 Sedan 2.0 TDI multitronic (136 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km5 l5.1 lAudi A6 4G/C7 Sedan 2.0 TDI multitronic (136 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 1 080 do 1 480 kmod 1 120 do 1 410 km
Średnica zawracania11.9 m11.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszeniewiele poprzeczny, Sprężynowa, Stabilizator przechyłówwiele poprzeczny, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieNiezależna, Na trapezowych wahaczyNiezależna, Na trapezowych wahaczy

Audi A6 4G/C7 Sedan 2.0 TDI multitronic (136 KM) vs Audi A6 4G/C7 Sedan 3.0 TDI multitronic (204 KM) Porównania i newsy

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Audi odkrywa karty - sprawdzamy co potrafi nowa generacja A6

Luksus ery techno: ekrany, lasery i radary są teraz ważną częścią całego doświadczenia. Nie oznacza to, że Audi zapomniało, jak się robi luksus w tradycyjnym wydaniu. Wręcz przeciwnie, nowe A6 jeszcze bardziej imponuje jakością wykonania, a ...

dawno temu

Audi A6 4G/C7 Sedan 2.0 TDI multitronic (136 KM) versus konkurencja

Audi A6 4G/C7 Sedan 3.0 TDI multitronic (204 KM) versus konkurencja