Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.4 D5 Geartronic (180 KM) vs Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D4 MT (177 KM)

Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.4 D5 Geartronic (180 KM)

Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D4 MT (177 KM)

 Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.4 D5 Geartronic (180 KM)Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D4 MT (177 KM) 
MarkaVolvoVolvo
ModelVolvo C30Volvo C30
GeneracjaVolvo C30 1 generacji [FL]Volvo C30 1 generacji [FL]
Silnik2.4 D5 Geartronic (180 KM)2.0 D4 MT (177 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc44
Długość4266 mm4266 mm
Szerokość1782 mm1782 mm
Wysokość1447 mm1447 mm
Rozstaw osi2640 mm2640 mm
Rozstaw kół przednich1535 mm1535 mm
Rozstaw kół tylnych1531 mm1531 mm
Masa własna1377 kg1347 kg
Prześwit135 mm135 mm
Masa całkowita1900 kg1900 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika233 l233 l
Maksymalna pojemność bagażnika876 l876 l
Wysokość załadunkowa807 mm807 mm
Ładowność523 kg553 kgVolvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D4 MT (177 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3400 kg3400 kg
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika2400 cm31984 cm3Silnik w Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.4 D5 Geartronic (180 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika180 KM177 KMSilnik w Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.4 D5 Geartronic (180 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 000 obr/mindo 3 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy350 Nm400 NmSilnik Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D4 MT (177 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon RailCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów55
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra81 mm81 mm
Skok tłoka93.2 mm77 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1750 do 3250  obr/min1750 do 2750  obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów56Skrzynia biegów Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D4 MT (177 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna220 km/h220 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)8.4 s8.6 sVolvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.4 D5 Geartronic (180 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa60 l60 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km9.5 l7 lVolvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D4 MT (177 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km5.4 l4 lVolvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D4 MT (177 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km6.9 l5.1 lVolvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D4 MT (177 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 630 do 1 110 kmod 860 do 1 500 km
Średnica zawracania10.6 m10.6 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny

Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.4 D5 Geartronic (180 KM) vs Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D4 MT (177 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.4 D5 Geartronic (180 KM) versus konkurencja

Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D4 MT (177 KM) versus konkurencja