Sprawdź VIN samochodu przed zakupem. Nowe narzędzie AutoCentrum.pl

Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 F DRIVe MT (145 KM) vs Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D3 Geartronic (150 KM)

Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 F DRIVe MT (145 KM)

Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D3 Geartronic (150 KM)

 Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 F DRIVe MT (145 KM)Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D3 Geartronic (150 KM) 
MarkaVolvoVolvo
ModelVolvo C30Volvo C30
GeneracjaVolvo C30 1 generacji [FL]Volvo C30 1 generacji [FL]
Silnik2.0 F DRIVe MT (145 KM)2.0 D3 Geartronic (150 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc44
Długość4266 mm4266 mm
Szerokość1782 mm1782 mm
Wysokość1447 mm1447 mm
Rozstaw osi2640 mm2640 mm
Rozstaw kół przednich1535 mm1535 mm
Rozstaw kół tylnych1531 mm1531 mm
Masa własna1220 kg1362 kg
Prześwit135 mm135 mm
Masa całkowita1750 kg1900 kgVolvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 F DRIVe MT (145 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika233 l233 l
Maksymalna pojemność bagażnika876 l876 l
Wysokość załadunkowa807 mm807 mm
Ładowność530 kg538 kgVolvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D3 Geartronic (150 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3100 kg3400 kg
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika1999 cm31984 cm3Silnik w Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 F DRIVe MT (145 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika145 KM150 KMSilnik w Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D3 Geartronic (150 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 3 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy185 Nm350 NmSilnik Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D3 Geartronic (150 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowyCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów45Silnik w Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D3 Geartronic (150 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Średnica cylindra87.5 mm81 mm
Skok tłoka83.1 mm77 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4500 obr/min1500 do 2750  obr/min
Obecność chł.istnieje
Rodzaj paliwaPB95, EthanolOlej napędowy
Norma EuroEURO IVEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznaautomatyczna
Liczba biegów56Skrzynia biegów Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D3 Geartronic (150 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna210 km/h205 km/hVolvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 F DRIVe MT (145 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.4 s9.5 sVolvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 F DRIVe MT (145 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l60 lVolvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D3 Geartronic (150 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km11 l7.9 lVolvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D3 Geartronic (150 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km5.9 l4.6 lVolvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D3 Geartronic (150 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km7.8 l5.8 lVolvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D3 Geartronic (150 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 500 do 930 kmod 760 do 1 300 km
Średnica zawracania10.6 m10.6 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny

Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 F DRIVe MT (145 KM) vs Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D3 Geartronic (150 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Volvo V90 CrossCountry T6 – luksusowy wycieczkowiec

Kiedyś samochody Volvo były projektowane ekierką, ale te czasy na szczęście już minęły. Nawet jeśli designerzy Volvo używają tych samych przyrządów, to ewidentnie ze starości mają one już pozaokrąglane kanty i samochody wyglądają o wiele lepiej, a ...

dawno temu

Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 F DRIVe MT (145 KM) versus konkurencja

Volvo C30 1 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 D3 Geartronic (150 KM) versus konkurencja